Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 437 ggr
Crispig
0

5 möss har fått nytt hem!

Hurra hurra! :D

Muszimba
0

Hur ser de ut de 4 tjejerna?

Crispig
0

Tre är vad Grodan säger antagligen semi långhåriga. en svart en cinnamon broken och en agoiti even tror jag. den sista flickan är en albino.

Crispig
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är bisquit

Svart med lite vitt längst fram på nosen

Crispig
0

Detta är bruna som är aguti even

Crispig
0

Detta är engla som är cinnamon broken.

Crispig
0

Flix albino

Crispig
0

Flux (pojken) albino

mandymoo
0

Om det blivit så illa så att din pappa inte kan ha dom hemma pga av allergi - kan inte den du fått dom ifrån ta tillbaka dom??? Du har ju inte haft som så länge så kanske den personen kan hjälpa till?

Crispig
0

Jo jag ska försöka prata med honnom. men han ville inte ha nåra möss alls mer :(

Mymlan
0

Har du inte mössen hos din pojkvän? det är vad det står på din sida på zoonen att du har. Hoppas du finner bra hem åt dem.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Crispig
0

mössen står under fel :P dom ska vara under pappa hemma hoss markus finns det bara två råttor. hade dom här förut men ville hellde ha dom hos min kille eftersom vi har en bättre bur där och han behöver sällskapet :) tänkte att jag kunde ha ett  annat djur här. och jag har alltid gillar möss.

Mymlan
0

Varför inte ha mössen kvar men de kan bo hos pojkvännen?

Crispig
0

Hoppas på att kunna hitta hem så att tjejerna får vara tillsammans.

Mymlan
0

Ok förslaget att ha hos pojkvännen var uteslutet med tanke på du har ju redan råttorna där.

Marcus5
0

Jag kan ta alla under förutsättning att du kommer hit med dem och har burar till dem. Mina burar fungerar inte speciellt bra som du vet.

Gunilla

tessie_k
0

jag skulle kunna ta hand om dem. om de som gunilla sa här ovan kommer med burar, för det har jag inga extra. och sen såg jag på din sida att du bodde i järfälla, det gör jag med.

Crispig
0

har tyvärr inga burar att erbjuda :( dom skulle bo i terrarium/akuarium som är min systers… hon skulle komma hit med dom på torsdag. så nu bor dom i temorära lådor…

tessie_k
0

Nu när jag tänker efter kan jag gräva fram två gamla akvarium. möjligen lite i minsta laget för fyra möss. och det skulle nog bli kartongskiva med hål i som lock till en början. men om du inte hittar någon annan stans åt dem så går det nog.

Grodan
0

Det ser ut att lösa sig! Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Crispig
0

det går ju å kolla finns det inte ett sett man kan räkna :)

tessie_k
0

jodå. fast enligt den skulle jag få plats med ungefär 15 möss i den bur jag tycker är lagom till mina tre tjejer :).

Crispig
0

hehe:P nu verkar det ju som om det ordnar sig :D hurra hurra !

Grodan
0

gick du själv in och ändrade rubrik o inlägget i #0?

Marcus5
0

Hej!

Hoppas vi tolkat varandra rätt nu. Har en mus på rymmen som jag inte hittar, inte hunen heller. Ska jag ha fler möss ska det vara i rymningssäkra burar och inte några halvdana akvarier för det har jag gott om redan. Ta det inte personligt men så är läget just nu.

Hör av dig!

MVH

Marcus5

Crispig
0

#23 Ja? får man inte det?

mandymoo
0

#25 Nej rubriken vill vi gärna att den är kvar som ursprunget. För det är annars för svårt att hitta bland alla trådar.

Skriv jätte gärna ett sista inlägg i tråden om att allt fixat sig. För det är ju viktigt att sånt kommer fram. Men som sagt byt inte ut rubriken i trådarna.

Grodan
0

Skrattande

Crispig
0

hihi :) jag märkte nämligen att man kunde göra sådant så jag kunde inte låta bli:P måste prova lite:P