May-baby | Majbebisen
ENG: The mouse baby of the month: May! Upload pic of babymouse (not older than 5 weeks) in this thread until 25th of May. Not too small pic and only one per member. Siblings and one parent are allowed to participate on pic. We vote for the winner in another thread and the winner gets the honour. Once a year we vote for a baby of the year.
Månadens BEBIS för maj månad!
Bidrag postas i denna tråd till och med den 25/5!
Reglerna är som följer: Ett bidrag per medlem! Bilden bör vara ca 800*600, är den större kommer den att minskas till dessa mått. För små bilder kan vara svåra att bedöma. Musen på bilden får vara max fem veckor gammal! Syskon får finnas med på bilden - skulle bilden vinna får vi då månadens bebisar. En (1) äldre mus på bilden är tillåtet, så som mamman till kullen till exempel. Vinnaren utses genom en omröstning här på Mus.ifokus. Vinnaren vinner äran. Senare kommer även Årets bebis att röstas fram, då kommer ett pris att delas ut.
Till skillnad från månadens mus, behövs ingen presentation av musen. Här gäller det endast att vara sötast!
Bilderna postas här i tråden fram till den 25/5! Därefter kommer bilderna att läggas upp i en omröstningstråd och det är dags att kora vinnaren!

Mvh Stephanie 

Det här blev ju nästan en putstråd istället! 

Mvh Stephanie 

Hahaha ja dom gillar att putsa sig dom små bebbarna ;)

Ja men det finns ju inte mycket som är sötare än en mus som putsar sig ;)
Så sant :D
FAst när jag tänker efter tror jag inte Anastasia putsar sig utan äter på nåt :D
Nä, jag går sönderrrr 
#9 Vet vad du menar….det är inte mycket som slår småmusar =)
Amor vincit omnia

Åhh bandade bebisar….vill haaaa!!!!!!
Mina pygmé bebisar ska bara öppna ögonen så det blir en ordentlig bild sen vill dom också vara med :)
Hälsningar Malin
#14 Åh guuud så söt!! Vill ha en sån :D Söt bild blev de också :)
#15 Hehe, tackar tackar. Men då får du ju införskaffa 2 eller fler ? :)
Hälsningar Malin
#14 Enormt söt bild =)
Amor vincit omnia
#16 Ja det är klart! :) Men kommeri nte köpa några nu men skulle vilja ha en (menar såklart fler:p) för dom är så söta!!! :D Men det får räcka med mina andra möss så länge ;)
någon måste klå verran genom att slänga upp 2veckors bebbs NU!!! 
#19 Hmm…så du tycker att jag kanske ska sluta lägga upp mina bilder så andra får en chans att vinna 
Amor vincit omnia

åhh, farligt söta bilder här.
Veronica, du har farliga bilder som vanligt. Sååå söta. Men ja jag älskar de bandade och krulliga. Så ja där föll jag :-)
Men även de andra bilderna är sååå söta. Blir svårt att rösta denna månad. Får se om jag själv kanske kan bidra med ett foto. Men det kan jag inte svara på ännu i alla fall. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Deltar med denna: Morakullan´s Teddi med nyfödd kull

alla är sååååååå söta!
Ååååhhhh nyfödda möss är det bästa jag vet :DD dom är så söta!
#22 Bebben där längst upp var ju underbar!
Ligger och solar magen tro? ^^

Mvh Stephanie 

En liten texeltjej på jakt!! Nu kommer jag och tar dig… 18 dagar gammal minsann 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu