charmiga damer!
när jag läste bebisar trodde jag du fått bebbar… din luris 

Åh, så avundsjuk jag är på dig över den svarta… Den gråfläckiga med för den delen. Du ska inte försöka avla fram några med ett sträck längs hela ryggen?

Nää, inga bebisar, men jag har faktiskt börjat fundera på att skaffa en kull, men vet inte riktigt på vilken av töserna. Det måste ju finns en efterfrågan på bebisar om jag skall avla =o)
Vem skall Idun göra bebisar med om jag nu skall fixa detta? Hon är den svarta. Och vem skall jag ge Rind (vitspräckliga).

Ja skulle du få några ungar i de där teckningarna så skulle jag helt klart vara intresserad! Skulle kunna ge en i present till pojkvännen… (Det där med sträck längs ryggen är hans idé egentligen.)
omvänd hooded?
tycker det är sunt av dig lothus1 att tänka så
Det måste ju finns en efterfrågan på bebisar om jag skall avla
för jag tror att marknaden är ganska mättad idag, eller så gäller det att nå ut till folket där ute - det gör man nog främst via annonser på anslagstavlor etc.

Visste inte att det fanns något som hooded. (Googlade och hittade några råttor, antar att det är likadant för möss.) Helst utan huvan dock, bara strecket… Blir väl lite som en skunk då kanske.
Sedan vet jag egentligen inte om jag personligen skulle tycka att en sådan teckning skulle vara så extremt vacker, men det vore ju helt klart ett kul projekt…

Jag har för mig att Mymlan har svarta möss med streck på huvudet =o)
Du kan kanske fråga henne om hon kan avvara en =o)
Hur skall hanarna se ut om jag skall avla fram dessa teckningar?
Kramen!

Är det ingen som kan svara på min fråga om vilken sort jag skall para mina töser med om jag ska få dom teckningarna???
Kram!
Jag gissar nu bara: en even, berkshire, broken. Säkert ngn som rättar mig nu.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Har ni andra fler förslag så kom gärna med dom.
Kramisar!

Jag tror också på berkshire och even.

Ja jag är ju inte så kunnig så för mig blir nog svaret detsamma… vill man ha tecknat så för man nog använda möss i dom färgerna.
lothus1
2006-12-09
12:18
Mina underbara töser
Freja har blivit ett fetto *lol* Rund & Go ;oP
Kantarell däremot håller sig mer i trim ;oP

Sorry, glömde igen ;oP

söt, är det freja? hon är ganska bra agouti, är hon från Vattnadals?

Ja, det är vattnadals =o)