Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 245 ggr
amaira
0

Vad önskar ni av er mus?

Beskriv din "dröm-mus". Temperament - men inte bara i generella ordalag (t.ex. snäll) utan mer på vilket vis den är snäll, hur den uppför sig, i buren, i handen, lös, bland andra människor, osv beroende på vad just du skulle önska.

Eller kanske är det bara färgen som betyder något, eller hårlag, eller storlek, gudomlig att sitta och titta på, osv.

Eller att den sopar golvet med sina konkurrenter på utställningar, smälter domare, bedårar andra människor, osv

Eller allt detta kanske, eller ännu fler egenskaper. Fantisera!!! Dröm!! Och låt mig få höra Skrattande Kyss

Grodan
0

min drömmus träffade jag en gång… jag kallade hon för Sälen.

Han la sig tillrätta i min hand och tittade på mig med stora mörka ögon, blinkade lite med långa svarta ögonfransar och bara njöt av att få min uppmärksamhet. Jag blev såå kär och glömmer honom aldrig.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[mjuue]
0

Musen ska inte va dum mot mej eller andra. Den ska vara nyfiken när den är i min hand. Den ska vara sprallig och inte springa för långt bort när den är lös. Med andra människor ska den vara som att den tänker: Vem är du? och va lite nyfiken och självklart uppföra sej och va snäll. Jag tror att jag har min drömmus.. Julia:) Hon är precis så som jag vill att en mus ska va! :)