Muspassning eller vandrarhem..?
Jag tänkte försöka komma ner på minnesutställningen och ställa ut mina damer (här är man ute i god tid ja! :P). Är det nån som känner till något inte alltför dyrt vandrarhem där man kan ha med två små musflickor en natt? Går inga tåg som är framme i tid samma dag så jag blir tvungen att övernatta om jag ska kunna ställa ut.
Om inte, finns det någon här som kan tänka sig att ha två söta mustjejer övernattande från lördagen till söndagen? :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

vi ( kent+kerstin) kan fixa en sångplats till dig och dina möss här.
Jag håller mig till vandrarhem själv iom att jag är så folkskygg, men kan mina två småtjejer övernatta vore det görbra! Hoppas jag kan åka ner, vore kul att få ställa ut 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

det går bra det…
Gräjt 
#1 Får jag lov att skratta lite åt den kommentaren - sångplats!
Hihihi!

Mvh Stephanie 

hihi danska 
Skulle du ångra dig ang. sängplats så finns det i alla fall.., det blir eget rum och allt.. ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Annelie - Kerstin och Kent bits inte! De är de snällaste som finns! 

Mvh Stephanie 

#2 då ska du inte komma på musutställning - för vi umgås jättemycket och kramas en hel del… och jag klarar inte av att lämna små tysta folk som gömmer sig i hörn i fred…
Jag funderar på om jag ska dyka upp på utställningen, men det är ju en massa folk som jag inte känner, till skillnad från råttutställningar, det är ju lite läbbigt ^^
Men det skulle vara kul att se hur det funkar på en musutställning, så jag kommer nog i alla fall, höhö.
Då kan jag släpa med mig kameran och ladda upp en massa bilder här och skämma ut folk, det gillar jag!
#10 mig känner du ju och jag kommer vara där.. hehe
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

niffen bara snackar… hon lovar jämt att dyka upp men gör det inte
JAG hade panik på min första o enda utställning trots att jag hade min sambo med mig men kände ingen sen innan.. Och dessutom är jag väldigt blyg o lättare socialfobi, så det va ju sådär. Men funderar på att gå på nästa utställning ändå + att jag ska stå med Svemus på husdjursmässan nu.. Återstår att se hur det går, men! ;)
#12 Men vafan, nu måste jag ju dyka upp bara för att motbevisa dig 
#13 du måste ju ha blivit lugn när du träffade allt mysigt musfolk? eller? eller ja visst jag var ju inte där… hihi
#14 äh, ärligt så är vi nog gladare om du INTE kommer…

zibra yellow, vi har ett allrum i källaren med en soffa - där kan du sova. en liten bur med möss gör inget om du har med
#15 Mjo fast jag är/var för blyg så sa inte så mycket.. :S :P Nej, jusdet, du va ju inte där! Haha.
men kan du berätta mer ingående hur det VAR då, saraH?
#17 Hur utställningen var eller hur det va o träffa musfolket? Haha
Asch, allmän plats är ju mindre läskigt än att sova över hos kompletta främlingar liksom :P Olika socialgrad ju!
Dessutom vet jag inte än om jag släpar med min ledsagare eller inte :P