Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 763 ggr
Muszimba
0

SPÅNGA DJUREXPO.

SVEMUS har planerat att stå på SPÅNGA DJUREXPO 26-27 september med öppettider 10-16.

Då det är jag som har ansvaret så undrar jag om det är någon som kan vara med och stå 1-2 dagar och visa upp sina fina och härliga möss med mig. Ju fler vi är dessto roligare blir det. För de som står i montern är det fritt inträde och lunch som brukar vara olika sallader inklusive bröd och dryck.

På plats ca 8:30-16:00. Det så att man får allt på plats.

Adress: Adolf Rudbecks väg 21, 163 54 Spånga. Resvägen är: Pendeltåg till Spånga station Gångavstånd eller buss 117,118,119, Från Vällingby T-bana: buss 118, 179, Från Hässelby T-bana: buss 119, Från Brommaplan T-bana: buss 117.

Vill du vara med? Svara här i ett inlägg, PM:a mig eller maila till snorkdamen@hotmail.com INNAN söndag 20:e september.

Vattnadal
0

Kan tyvärr inte. Vi ska ha ett barnlajv i Uppsala den helgen!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Muszimba
0

INGEN SOM KAN HJÄLPA TILL???

amaira
0

Som du vet, kan jag inte. Orkar inte helt ekelt. Om fler ställer upp, går jag med på att vara med en halv dag, det pallar jag.

Finns det inte folk som vill vara med en halv dag någon av dagarna, och sedan kan man dela mer på jobbet, för det ÄR jobbigt och krävande att stå en hel dag och vara informativ och trevlig bland en outsinlig rad av folk som kommer och går och pratar och frågar och vill klappa och känna och … och … och …

Vi BEHÖVS där! Ska vi överhuvud taget vara på mössa, (hihi, felskrivning, mässa menar jag förstås, men mössa vart bra Flört)  behöver vi vara flera som delar på uppgiften.

Om inga flera kan, så tycker jag at du muszimba ska backa och stanna hemma denna gång. Det blir för jobbigt och för krävande för dig att stå där ensam två dagar. Du är en ljuvlig KLIPPA som alltid ställer upp, men ta inte på dig mer än du orkar och klarar, det får man inte tack för! Det blir inte heller bra på slutet.

Varm krav till dig Muszimba, och för ditt alltid lika levande och brinnande engagemang, för SVEMUS och för våra små fina vänner mössen.

[SarahOhrn]
0

Hade jag bott i Stockholm eller haft råd att åka upp så hade jag gärna vart där! :(

Muszimba
0

Tack Amaira.

I nuläget har jag eventuellt 2 som kan beroende på hur deras schema ser ut då. Men jag har egentligen jobbhelg med tid på jobbet 14-22….så kanske, kanske….

Det beror på hur allt fortlöper. Om det inte blir fler så avblåser jag mässan. Orkar inte stå själv hela dagarna och jobba samtidigt.

Grodan
0

Det vore synd om SVEMUS inte kunde vara med. Reklam är alltid bra.

Precis som amaira har jag också problem med orken. Funderar ju mycket på hur jag ska orka att vara på Husdjursmässan i Kista. Det enda som var jobbigt med den mässan var att det kostar så himla mycket för mig som privatperson och jag orkar bara inte ha auktioner och sälja av hela mitt hem för att ha råd att åka dit och parkera.

Sedan är det så tråkigt att allt händer så långt från hemmet. Snart är jag utan bil igen… och jag vägrar åka kommunalt

Kan inte någon medlem på rätt sida om stan, eller i närheten av Spånga ställa upp? Du kan kolla i medlemslistan muszimba…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

Grodan, vi har ju inte så många medlemmar som bor på rätt sida av stan.

Så som det ser ut i nuläget blir det ingenting av för oss….. 4 dagar kvar, men känns som att det inte kommer funka, tyvärr..Gråter

Liz85
0

Jag ska ner till Stockholm den helgen men tyvärr för helt andra planer som jag längtar till och absolut inte tänker överge. Skulle däremot kunna låna ut en eller några busiga, glada taggisar om det önskas.

När jag flyttat till Stockholm kan jag ställa upp lite lättare. :)

Grodan
0

#7 vi har 9 medlemmar i närområdet - räknar inte med pensionärsparet som är över 80 år gamla, dock bor de i spånga…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Muszimba
0

INGEN HÄR INNE SOM KAN?? SISTA anmlningsdag är imorgon.