Min blogg eller vänta Rainbow`s blogg..;)
Nu har det äntligen blivit en blogg:)
Som ¨Rainbow¨ har gjort 
Här är adressen: http://blogg.expressen.se/minamices/
:) kommentera gärna!
Malin
nä, vad skoj! då finns det alltså två musbloggar i Sverige nu!!! weee!!!
Japp
Jag kommer att göra en blogg till varje musling jag har här hemma:)
Så det kommer att bli 7 st bloggar i hela svergie snart!!!

Jätte kul - den var kanon fin den bloggen - ska lägga den som favorit så jag hittar den *ler*
Tack
va bra att ni gillar den 
Jag ska börja på nästa blogg imorrn;)
Okej blev visst inte idag heller.. har massor me prov:/
Men men :)

Ja plugga till prov går först *Ler* även om säkert det är roligare att blogga ….
Hehe xD Exakt… har haft två prov nu sen jag var sjuk. På två dar..:O Jobbigt .. ett mega stort engelska prov dessutom och ett spanskaprov.. två prov nästa vecka.
Idag eller imorrn ska jag blogga igen :)
opsidaysy :§ Det har visst inte blivit av att jag bloggat
Men snart.. när jag känner för det:)
ärligt så gillar jag när du är HÄR och skriver!!! 
Tack:) Ärligt ska det va! Så tycker jag me:D
http://blogg.expressen.se/minamices/
Nu har jag äntligen gjort min andra blogg ;) Ja jag vet det tog jättelång tid men jag har varken haft lust eller tid :P
Den är om Morakullan´s Nolaxima… aka Bittersweet :)
hm… alltså en blogg är själva sidan, varje inlägg är inlägg och inte en blogg, när du skriver inlägg ofta så bloggar du…
en blogg brukar ofta vara en person som skriver, eller ett eller flera djur… i ditt fall malin är jag förvirrad…
jag menade ju en bloggande mus - en mus som dagligen skriver i sin blogg!
Äh raderar den.. och gör som du sagt
ojdå… nää, vänta… vill du inte ha en blogg?
Nä men jag raderade det inlägget.. bara det. Har kvar rainbows.. och kommer göra som du sa.
Oki, vad bra (eller inte att du raderade ett inlägg utan att bloggen är kvar). Vill inte att du ska radera din blogg. Din blogg om möss! Ville ju bara rätta, filosofera och diskutera begreppet blogg och att blogga lite… (vem vet jag kan ju ha fel? jag är inte så bloggig av mig)
Ja.. jag förstår dej Grodan. Eller alltså jag fattar va du menar. Men jag hade fel.. rättade.. gör som du sa.. =allt bra.
Ska fortsätta nån annan dag.. me bloggrainbow.
hm… mja, men du kan ju faktiskt ha en "mina-möss"-blogg, varför inte?
ångrar att jag sa nåt… dumma groda
Min blogg heter liksom redan det.. minamices..
Och ja jag vet inte.. jag kanske ska växla.. dont knowe
Du ska säga till mej! Annars lär jag mej aldrig nåt.. *så det är dumma mej*
fast det enda jag reagerade på var att du skrev "Nu har jag äntligen gjort min andra blogg"
jag tolkade ju nästan det som att du startat en TILL blogg…
inte fasiken ville jag att du skulle radera något inlägg - tycker gott du kan skriva om alla dina möss i din blogg
Yeah.. maybe maybe. Äh skitsamma kan gott göra om inlägget.. det var inte så bra- by the way-
Och ja.. kanske så tar jag och skriver om alla mina möss..