Reklam på mus-ifokus
Som Sajtvärd har jag några regler, en regel är att man inte får göra gratis reklam för annan sajt - i a f inte utan att fråga mig och be om hjälp vid speciella situationer. Att skriva inlägg här på mus-ifokus för att enbart bifoga länk till sin egen sajt godkänner jag inte. Jag tar bort sådana inlägg. Därför att om jag skulle tillåta det skulle våran sajt bli översvämmad av sådant och jag anser att reklam får man göra på annat sätt.
Nu anser man kanske att jag inte kan samarbeta, men det anser inte jag. Jag sätter den gränsen. Vill man samarbeta vänder man sig till mig i ett PM eller diskuterar på värdsajten - sajten där värdar och Medarbetare kan diskutera saker om och kring iFokus.
Jag har hittills tagit bort fyra (4) inlägg vad jag minns
- reklam om kanin-ifokus
- reklam om gratis godis
- nyårshälsning från hittekatter
- nyårshälsning från cornish rex
men jag gjorde inte det för att vara ELAK!!!

Tack för ditt stöd, dreamiz! 
Självklart är det du som bestämmer det! Och "bestämma saker" om sånt man har ansvar över, har man all rätt i världen att göra, utan att "vara elak"!!
*stöttar dig*

Jag håller med dig, Grodan. Du är ju the big boss här på mus.ifokus. du har mitt fulla stöd.

Jag håller med… alla olika sajter syns ju för alla på sidan om… o vill man hitta dom så gör man det för eller senare så en massa reklam för dom här i egnatrådar behövs absolut inte …
smaken är som baken…
(man ska inte stoppa näsan för nära i onödan)