Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 817 ggr
[SarahOhrn]
0

Idioter som svarar på annonser!

Är det ofta folk svarar på annonser på djur och är riktiga idioter? Jag vet inte då jag aldrig lagt ut annonser innan. Men dom gör mig ju förbannad! Som tur är märker man snabbt om dom är seriös eller inte…

Fick precis svar på mina möss på blocket som lyder såhär:

---------------------------------------------

hej jag vill gärna köpa alla mössen, om dom finns kvar betalar transport och liknande själv, så länge jag får dom i veckan. Mvh svenn

---------------------------------------------

Hej!

Du får berätta mer om dig sjläv, din djurvana och hur mössen kommer få det hos dig? Var bor du och hur har du tänkt transportera dem?

Mvh Sarah

----------------------------------------------

okej, mitt namn är svenn. jag har haft djur sen jag var liten. Kan betala stora summer så länge jag får djuren jag vill ha, just nu har jag 24 ormar 13ödlor 7 katter 6 hundar. är stor djurvän som du märker och vill att mina barn ska hantera djuren bra.

Tyvärr säljer jag inte till vem som helst och känner mig inte helt säker då jag inte har en aning om vem du är… Och lite väl kort beskrivning… Så kan man inte lägga tid på det får det vara… Tyvärr!

Mvh Sarah

.ExternalClass .ecxhmmessage P {padding:0px;} .ExternalClass body.ecxhmmessage {font-size:10pt;font-family:Verdana;} varför lägga ner så mycket tid på de när det är ohyra? sen 70 sänn för möss är lite väl dyrt, men som sagt kan ge dig vad som helst för vad jag vill ha. Ska du ha reda på hela livet, tänker inte gå in på mitt privatliv för attt få ett par möss det kan du ju lägga ner tänkte ändå ge om som mat tiull mina älsklingar. Det var barnen som valde dina möss..

-----------------------------------------------

Alltså shit! Aldrig att jag säljer till en sån dum *******! Och han fortsätter bara maila också om jag inte svarar, åhh suck!

[SarahOhrn]
0

Haha nu fick jag detta som svar när jag sa att jag inte tänker sälja till honom:

som sagt min reptilmat kan jag ge vad som för.. Orkar inte skriva till någon som inte tänker sälja det dom lägger ut. Lägger man ut saker på blocket så är det väl självklart att man ska få köpa det..

Ehm, vem betalar 70 kr för reptilmat? Och dessutom står det i annonsen att dom ej säljs som reptilmat utan till sällskap, utställning o ev avel.

Fy fan vad arg jag blir på såna här människor som aldrig ger upp heller! :P

reverse
0

Hahaha, ignore. =P Han verkar ju lite efter, eller så jävlas han helt enkelt.

//Lina

[SarahOhrn]
0

Haha ja och jag ä en sån som inte kan sluta svara och lite spydigt! :P Men nu har jag slutat och han har slutat skicka, haha. Va bara lite skrattretande så jag va tvungen o dela med mig! =)

MusCarro
0

Haha fick detta mail av samma person idag…. xD

"Jag kan tänka mig ta allihop. Men tur att man inte har ormar då:) För
ödlan är ursvulten"

…………..!"%()!=&#"&!!!!

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

Stephanie
0

#4 Fast det där var lite humor faktiskt… Tungan ute Eller ja, inte kul att höra om sina egna möss förstås.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Frida1761]
0

Fick en jobbig kille som ringde hem till mig och hotade mig när jag skulle sälja en mus. :/  Inte roligt alls!   Riktigt tråkigt.

[SarahOhrn]
0

Ja, det är komiskt och irriterande på samma gång! :P

Lämnar dock inte ut mitt nummer i annonser längre då det är idioter som ringer så domf år maila först i stället! :)

MP160
0

Uh, jag förstår mig inte på sånna där människor. :p

Camillhe
0

jag brukar ignorera idotmail. Ingen foderköpare betalar det priset för möss så man inser ju att den här personen bara vill jäklas och blir glad över att du svarar.

MusCarro
0

#9 - Precis, bara att ignorera..

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

Terato
0

Precis, han jävlas ju bara!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Dressan
0

Såna idioter.. fattar inte ens varför de lägger tid på att jävlas med en ..O.o

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Aviendha
0

Tja, har man lite tid och så så kan man ju tracka folks annonser tydligen ^^ Foderdjur får man tag på mkt billigare, och jag tycker dessutom att det är ren ohyfs att maila sällskapsuppfödare om det utan att gå ut med ett tydligt syfte!

Visst, jag kan mycket väl tänka mig, och vet att det finns de, som vill ha foderdjur som fått en riktigt bra och kärleksfull uppväxt och då kan tänka sig att betala mer, och dessa möss får man antagligen inte tag på inne på repti.net men man bör ju ha i åtanke att de som säljer sina älsklingar antagligen vill att de ska komma till kärleksfulla familjer och att man därför kan vara ute på känsliga tår.

Terato
0

Jag tror det var just därför de jävlades. Typ, vad fan, tror dom verkligen att vi vill betala 75 spänn för en mus till ormmat!? Och då vill de jävlas lite.. Eller gärna tala om att de har en hungrig ödla istället.

Så tror iaf jag det är.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se