jamen ... är ni stendöda, eller ... ???

Det är bara amaira som är såhär otålig igen … inte en kotte här, och jag som har skrivit och skrivit och skrivit…
Nu ska jag gå och skura sovrumsgolvet! Ajöss på er *surar* 

Ja o nu surar jag… du har ju försvunnit *ler* när en annan kommer in…
Jaaag är här nu:P Haha *gapflabbar*
Jag har haft alla barnen hemma i helgen och då brukar datorn vara upptagen av andra än mig…
Sitter här och rullar tummar, städar, tar pauser.. Klippt klor på marsvin och katter.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Nädå, jag var på väg ut i stormen med hunden… har annars hållt mig inne, spelat lite spel och städat. Men mest slöat.. =P
Sitter med ett ljus bredvid mej.. det kan ju bli strömavbrott närsomhelst:/ Och ja jag chattar.. o kollar på tv ibland.. det är såå dålig mottagning så man missar halva programmet :P
Jaha, men nu är ni borta igen …
(kan det ha något med klockan att göra, gomorron förresten)
Här är en som är vaken tidigt på morgonen, hamnade inte vid dator förrän nu, bara. Sitter på jobbet och försöker INTE somna - en rolig och intressant uppgift som jag nog kommer att hålla på med resten av dagen gissar jag…

Ja vi var också ute både hundarna och jag så ut som någon hade försökt dränka oss
#9: Det höll jag också på att göra - somna igen, alltså. Vet inte hur populärt det varit att ligga och sova över skrivbordet bara… Jag hade i alla fall varit uppe 2½ timme vid det laget.

#11 sova över skrivbordet brukar inte vara så populärt hos Medarbetare o framför allt inte chefer ;)
#12: Väldigt sant. Lite petigt, kan man ju tycka… 

Jo verkligen … man ska väll trivas på jobbet eller ;)