Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 292 ggr
amaira
0

jamen ... är ni stendöda, eller ... ???

Skrattande

Det är bara amaira som är såhär otålig igen … inte en kotte här, och jag som har skrivit och skrivit och skrivit…

Nu ska jag gå och skura sovrumsgolvet! Ajöss på er *surar* Flört

mandymoo
0

Ja o nu surar jag… du har ju försvunnit *ler* när en annan kommer in…

[mjuue]
0

Jaaag är här nu:P Haha *gapflabbar*

cosmonita
0

Jag har haft alla barnen hemma i helgen och då brukar datorn vara upptagen av andra än mig…

Mymlan
0

Sitter här och rullar tummar, städar, tar pauser.. Klippt klor på marsvin och katter.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Theriss]
0

Nädå, jag var på väg ut i stormen med hunden… har annars hållt mig inne, spelat lite spel och städat. Men mest slöat.. =P

[mjuue]
0

Sitter med ett ljus bredvid mej.. det kan ju bli strömavbrott närsomhelst:/  Och ja jag chattar.. o kollar på tv ibland.. det är såå dålig mottagning så man missar halva programmet :P

amaira
0

Jaha, men nu är ni borta igen … Förvånad 

(kan det ha något med klockan att göra, gomorron förresten)

vovvemor
0

Här är en som är vaken tidigt på morgonen, hamnade inte vid dator förrän nu, bara. Sitter på jobbet och försöker INTE somna - en rolig och intressant uppgift som jag nog kommer att hålla på med resten av dagen gissar jag…Generad

amaira
0

Hej Vovvemor. Klockan 08:15 läser jag på ditt inlägg… Då SOV jag igen. smilie

maddemusen
0

Ja vi var också ute både hundarna och jag så ut som någon hade försökt dränka ossFlört

vovvemor
0

#9: Det höll jag också på att göra - somna igen, alltså. Vet inte hur populärt det varit att ligga och sova över skrivbordet bara… Jag hade i alla fall varit uppe 2½ timme vid det laget.Flört

mandymoo
0

#11 sova över skrivbordet brukar inte vara så populärt hos Medarbetare o framför allt inte chefer ;)

vovvemor
0

#12: Väldigt sant. Lite petigt, kan man ju tycka… SkrattandeFlört

mandymoo
0

Jo verkligen … man ska väll trivas på jobbet eller ;)