Jag skulle kunna göra...
Idag i skolan kom jag på en jättebra idé
Och jag hoppas att Svenska Musklubben gillar den idén:)
Jag kan göra Hederspriser till nästa utställning!! Och då tänkte jag att på träslöjden kan jag ta en jättefin träbit i passande storlek. Och skriva med brännpenna tex så här:
HP
för bästa satin
Svenska Musklubben
*mus*
Och där det står *mus* Ska jag rita en mus med brännpennan:)
Ska göra jättefint med sånt där mönster vid kanterna o så!
Vad tycker ni om idén?!? kan någon säga denna idé till nån i svenska musklubben.
Jag kan ta med dom till nästa utställning isånafall.
Förresten så är jag gärna domarsekreaterare då me! ;)
Malin

Låter jättebra. Det blir säkert uppskattat.
Vad kul att du vill göra saker för SVEMUS! Sådant är alltid uppskattat! Verkligen! Supertrevligt att du engagerar dig!
Om du ändå ska pyssla med trä, kan du inte bygga nån intressant klätterställning istället. HP-plaketter i trä låter tyvärr inte såååååååååå superkul. Om jag ställer ut och får HP vill jag hellre ha något skoj till mössen!
Ja, klätterställning, eller ett hus, eller något, det skulle jag uppskatta!!
AVundas dig som har tillgång till slöjdlokal.
Ja, det gör jag med! Avundas dig! När jag bodde i villa hade jag slöjdlokalen i pannrummet (stort pannrum)… gah, vad jag saknar det…
Ja.. hade lite idétorka då.
Men kan självklart göra nåt annat. Har gjort en klätterställning hemma här .. till mina möss dårå. Så vet hur det går till. Jag kan göra lite skisser på hus och klätterställningar.. o se om jag kommer på nåt riktigt smart. Jag har redan några ideér ;)
Självklart vill jag hjälpa SVEMUS!!! Gör det jättegärna:)
Men då säger vi så.. hus o klätterställningar till nästa utställning. Vet inte hur många jag hinner göra. Men ska jobba effektivt. Jag har även tillgång till att göra detta hemma.. det vore ni vara avundsjuka på :P
Jag kan göra hemma också:) har precis allt här med!

Men tänk helt specialdesignade hus o klätterställningar för Svemus att kunna skänka vid utställningar *ler* perfekt