Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 518 ggr
ivanhoe81
0

efterlysning husrum inför utställningen i mars

vet att jag är ute i god tid nu men jag är en som måste planera i god tid

har funderat på att gå på utställningen den 21 mars men tycker att det är lite långt att köra över 60mil tor (det är bara jag som har körkort som jag vet om)

vi är 3-4 personer som kommer åka från lillnorge i värmland (Årjäng vid norska gränsen)

hör gärna av er om ni kan erbjuda lite plats åt några som vill gå på utställning för första gången

Grodan
0

Vad skoj att ni ska våga gå på utställning!

Ni har även god tid på er att se till att ni har god chans att vinna något på utställningen. Jag skulle vilja tipsa om några Artiklar som du borde läsa

Fler finns säkert men hinner o orkar inte nu, kanske nån annan kan komma med tips.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ivanhoe81
0

jag kommer inte ställa ut, kommer bara titta första gången

sedan har jag inte någon lugn och go mus än eller har blivit medlem i svemus (men jag kommer snart att bli det)

det som jag vill göra är ju att prata med er uppfödare direkt då jag planerar att börja föda upp här i värmland (det är långt till närmaste uppfödare) plus att jag ev ska hämta några hanar från vattnadal samtidigt

amaira
0

Jätteroligt att ni kommer, säger jag med. Tyvärr vet jag inga övernattningsplatser, men någon annan kanske vet bättre?

Hos mig finns det tyvärr dåligt med plats = knappt plats åt mig själv nu på vintern. Flört Men något måste ju kunna gå att leta reda på, tycker jag.

BMEXX
0

Må ju kanske finnas billiga vandrarhem men då kanske problemet är att de inte tillåter möss och andra djur

// Pabblo

Tallullah
0

Ja,vandrarhem skulle vel passe bra? Dom brukar vel inte vara så dyra…..och ingen skal vel ha med djur tror jag…

är det någon som vet om vandrarhem inte så långt från utställningen?

[TomasH]
0

Från och med i helgen finns det en blivande uppfödare av engelska utställningsmöss i Degerfors i Värmland. Liselotte Aronsson, fd råttuppfödare och numer en av Sveriges största uppfödare av leopardgecko.

www.blackvelvets.dinstudio.se