OT: Sjukt söta råttbilder!
Nu är ju detta råttor och inte möss men jag kan tro att det finns de här inne som gillar länken ändå :)
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Vi har redan en tråd om dessa fantastiska foton tagna av Ellen van Deelen
. Någonstans… 
Jag kanske är helt puckad. Men är bilderna redigerade?

verför skulle dom vara redigerade?
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
hon som tagit dessa bilder har allt fler fina bilder
#3 För att det verkar to good to be true. Därav min fråga, inte ett påstående.
Hmm.. undrar jag om hon inte kan ha smetat på något gott på på prylarna för att få råttorna att t.ex. "blåsa" i instrumenten? Tycker att det på flera bilder ser ut som att råttorna slickar och smakar på sakerna..
Verkligen supersöta bilder dock! Funderar bara på hur hon fått till dem :P
hur hon än har gjort så är det väldigt söta bilder men sötast var ju ändå ett i hennes portfolio
För mig spelar det ingen roll hur hon har gjort dom. Jag tycker att dom var helt underbara! :)

#5 Måste bgara säga att de inte var meningen att låta arg/elak, jag var ganska trött igår och formulerade min fråga uselt! jag tror också hon smetat på nått gott och att dom är van med att få sånt genom pipet eller nått så dom är van lixom :P
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta

Jag tycker också det ser ut som att hon doppat grejerna i något gott. De är väldigt söta i alla fall. Förmodligen har hon knäppt massvis av bilder och valt ut de som är bäst. Så gör ju ofta djurfotografer för att fånga den absolut bästa bilden.
Jag älskar bilderna! De är dödligt söta!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
HOn har lagt ner oerhört många timmar på att få till fotografierna… tålamod… en snabb kamera och smarta tricks
självklart har hon något som luktar gott, frågan är VAD???
för råtthanar är ju lukten av hona oemotståndlig, så det kan faktiskt vara så enkelt…