"Lagom" runda om magen
Våra finska brudar bor nu 2 och 2 och vi hoppas på att det snart bli småttingar i burarna.
Först har vi Skruttan - som är helt klart tjockast o verkar ha det lite jobbigt idag så jag antar att hon kommer att få sin kull först
Stolt pappa blir Jolly

Och nog borde det vara mer än luft i dom magarna *ler*
Åh vilka härligt goa runda magar!!
Mer än luft får man verkligen hoppas på - och jag vet precis hur de känner sig, sitter själv här med en växande mage och hade det bara varit luft hade jag lättat för länge sedan.

vilka söta bullmagade mustjejer. De är så söta. Väntar med spänning på resultatet.
Härliga magar!

Sådana helt underbara tjockisar! ^^ En gravidbildstråd behövs definitivt!
Åh vilka söta runda honor du har. Klarar de av att gå eller rullar de fram?

Ja det är gränsfall att dom kan gå *ler* Skruttan har placerat sig mellan vatten o matskålen och ligger som en platt padda …
Å vad härligt o spännande!

Spännande! Är så van vid tjocka marsvinsmagar, så för mig är tjcoka musmagar ingenting.

*tjocka

NU - ja just nu håller Skruttan på att föda… dottern såg en lite rosa komma ut - så nu låter vi dom vara … men här ett svagt litet pip *ler stort*. Och håller tummarna för att allt ska gå bra
Ja vi tror ialla fall att det är Skruttan - kan vara Zela Blues också…. *ler* Återkommer med vem sen när jag vet.
Åh så spännande! Hoppas allt går bra för mamman…

Ååh vad roligt

Ja nu bara väntar vi *ler*

Ja nu vet vi *Ler* Det var Skruttan - Pep´san Bring On The Night som blivit mamma. Jolly pappa.
Vi tror oss se ca 10 små rosa bubbelgum *ler*
#18 - Grattis!
Ser fram emot bilder när de blivit lite äldre.

Ja något äldre än nu ialla fall *Ler*
Och nu har jag ju fått en ny kamera som förhoppningsvis inte är allergisk mot mig så att jag kan ta bilder o själv utan att det blir för suddigt *ler*

Grattis till fler Jollybebisar!
Grattis!
Visst är de små när de är nyfödda! Men när man tänker på att de kommit ut ur mamman, blir de jättestora
.
Sedan växer de så sanslöst fort, bara ett par dagar senare är de mycket större, fast de fortfarande ser ut som … "nakna musungar". Och om tre veckor finns de allra sötaste och näpnaste små bedårande hjärteknipare.
Åh grattis =) Själv har här också kommit smått, efter lååååååååååång väntan. Och smått var ordet, speciellt en är pytteliten. Får se om han klarar sig.

#23 Grattis - va kul om du också fått vänta länge. Och jag håller en tumme för att han klarar sig den lilla..
Grattis, vad roligt!!
Stort grattis!

OOoh små fettomöss! :D
diva var ju sjukt fin! :O
*dreggel*

Japp *ler* Diva är sjukt fin - det har hon en röd fin rosett som bevis på. Och hon är en otroligt trevlig mus också

Idag mitt på dagen så har även Blues fått sin kull - har ingen aning om hur många det är.
Men igår så särade jag på henne o Skruttan då några av Skruttans barn åts upp… aj aj … det vart genast 2 burar…
Har nu inte tittat och rotat hos någon av dom utan låter dom vara *ler*…
Även i den andra buren piper det lite hörde jag när jag böt vatten, fyllde på mat o grönsaker…. vem av dom som föder vet jag inte än - låter dom vara *ler*
Jag får räkna in bebisar i helgen *ler*

Just nu vill jag bara att alla ska bli ca 1-2 veckor *ler* så slipper man detta ojjandet om dom ska klara sig eller inte.
Spännande! Kul jobb du har framför dig. Att räkna bebisar menar jag 
Jag har själv två st 3 veckors bebisar och hela 15 som är födda i veckan i två olika kullar. Ännu roligare än att räkna är ju att se vad det blir för färger…

Ja och kön *ler*….

Många flickor vill vi ha ;)

vad kul med musbebbar :) vill oxå ha!!

Ja det är kul.. men vill att första veckan ska gå snabbt… tycker dom är lite för små o ynkliga när dom är nyfödda *ler*

Grattis!!!! Vad kul!

Oj vilken massa bebisar det blir hos er… Och snart ser ni vad det blir av dem… Men hur kan ni låta bli att titta på dem? Vi tittar och räknar morgon och kväll redan från allra första början.
Nu bara väntar vi på att bli klara med ohyresbehandlingen så vi kan börja sälja de "ungar" vi har innan vi kan sätta ihop fler muspar. Och några av de honor vi gärna velat ha ungar efter börjar bli för gamla. Men vi har ju fler….

Jag vill inte oroa mamman för mycket, så jag tittar bara lite lätt. Tycker att dom kan få vara lite ifred första 1-2 dygnen *Ler*
Ja snart så blir det massor av foton av dom små *ler*