Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 224 ggr
mandymoo
0

Godmorgon söndag 11 feb

Sleep WalkingGodmorron allihopa. Hoppas att ni sovit gott och att ni kommer att få en härlig söndag.

Själv har jag haft en vaken natt, bara hekt omöjligt att sova, eller mera ligga ner, har inte kunnat hitta hur jag skulle ligga utan att ryggen skylle göra sig påmind efter några minuter… men å andra sidan har jag skrivit lite på några Artiklar och trådar hit till mus iFokus, men även en till glamour, skummat lite på en ide till insidan i fokus och sen plockat fram några gamla saker som jag skrivit när jag var redaktör till en klubbtidning och som jag ska skicka till sajtvärden för hund i fokus. Så lite nytta har jag nog hunnit att göra under natten.

Har även klurat lite på att gömma en skatt *Ler* Japp, ni lästa rätt, gömma en skatt. En lite rolig sida på nätet som jag blev visad för lite mer än 1 år sedan. Då mest bara tittade jag och läste, sen gömdes en skatt här i Enköping och jag letade lite halvhjärtat… och sen en till som jag hittade *Ler*. Så nu tänkte jag försöka gömma en egen. Men vill ha den klurig som bara den. Nyficken på vad det är jag pratar om - kika in på Titta Va Ja Hitta.

Dagen för mig kommer att bli lugn ;) kommer att fortsätta finputsa lite på det jag skrivit i natt… fortsätta fixa till mina naglar *Ler*

Såg ni melodifestivalen igår? Vad gillade ni den - gick rätt vidare? Jag tyckte det - båda två faktiskt… enda jag tyckte kunda ha ändrats var att Jessica inte skulle ha gått vidare utan kanske tjejgruppen istället… men sen så kanske Jessica har lättare att slå Elin Lanto sen… DET hoppas jag för den låten var gräääääääääslig.

Just nu sitter jag och tittar på Klas Kättermus som försöker få kontakt med Moon. Men Moon är helt o totalt likgiltig för den som stoppar in huvudet till honom. Jag bara väntar på att han ska hoppa in helt i buren…

Vad ska ni hitta på idag då eller vad har ni gjort?

dreamiz
0

Vaknade ganska tidigt idag. Svårt att koppla av nu när det närmar sig att min vovve kommer "försvinna" härifrån… O saknaden efter Pärlan gör sig påmind.

Men lite nytta ska jag väl göra. Har börjat städa men tog en paus nu. Ska strax städa badrummet o sen är det klart med städning för idag.

Resten av dan ska jag ta det lugnt. Vila, läsa, sitta vid datan. Kanske kan jag tom sätta in lite kort, framkallade drygt 300 st häromdan o de ska in i pärm…

Får se hur långa promenader vi kan ta. Var 18 minus här nu på mornen o det blir kallt om små vovvetassar då.

mandymoo
0

#1 Har förra ägarna hört av sig o sagt hur dom vill ha det?

dreamiz
0

#2 Han ska få somna in. De vill göra det men jag har sagt att jag vill va med. På torsdag blir det…

[mjuue]
0

Hejsan hejsan :)
Jag ska typ inte göra nånting idag :P Jo packa till kungsberget. Fast det har jag redan gjort! Sen så ska jag va me mössen och tvätta en bur :P :)