Möss Sökes! Skåne? Gbg? Sthlm?
Hej hej!
Mitt namn är Johanna och jag saknar att ha de små söta krabaterna å har nu bestämt mig för att skaffa möss igen :)
Jag letar främst efter honor helst satiner, gärna långhåriga eller Abyssar :D
Kan tänka mig köpa 2-3 fina pojkar också :)
Färg spelar inte så stor roll, men det vore roligt att ha lite blandat så att de är lätt att skilja på sina små individer.
Jag kan hämta möss från var som i skåne då jag har gymnasiekort å reser gratis i hela skåne.
Men uppskattar om man i så fall kan mötas på stationen, så man slipper irra runt i en ny stad hela tiden och gå vilse ^^ jag har inte världens bästa lokalsinne.
Har tyvärr inget körkort :(
Jag kan även hämta hem möss ifrån Stockholm eller uppsala den 28/5 då jag ska till uppsala å ställa ut min katt då. Men då är det så att säga lite tids begränsat.
Eller hämta hem ifrån göteborg mellan den 18:e-20:e Juni. Även då lite tidsbegrensat då jag ska dit på festival.
Mvh Johanna

Stannar i uppsala några dagar, men tiderna e lite begrensade pga utställnigen. Utställningen kommer hållas på allians hallen.

Jag har 2 möss :)
Dom heter Sahara & Black'n'White , aka Blacky.
Finns i Malmö, är typ ¤ månader gamla & är köpta i djuraffär. Dom är inte riktigt tama än, och du får en bur, vattenflaska,matskål & hus till. Om du vill får du allt gratis :)
Men om du ''köper'' dom vill jag gärna ha kontakt med dej för att jag vill gärna veta hur dom mår och sånt :)
Skickar en bild med här :)

menade 4 månader xd
Oj, konstigt att du inte fått något svar. Här kryllar det ju av möss. Du kanske ska ta dig tid att kolla under köpes och säljes för att se om något finns som faller dig på läppen. 

Jag ska se om jag inte kan få en kattuppfödarvän att ta med sig möss, om hon ska till Uppsala! Annars ska hon till Kalmar på kattutställning snart med.
Ska försöka övertala min kropp att vara på rätt humör för att fota och lägga upp de som är till salu imorrn…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

3# Dem e jättefina, men jag vill helst ha uppfödar möss då man aldrig riktigt vet något om zoo möss, med sjukomar i släkten mm.
4# Har kollat många tillsalu trådar å hittat mycket fint, men allt är så långt borta tyvärr. men ska hålla ögonen öppna :)