Den 14 februari är det alla hjärtans dag och givetvis måste vi ha massa härliga kärleksfoton i mustema tills dess. Alltså TÄVLA!!!
Tävlingens start: omedelbums
Tävlingens slut: 13 februari 2007
Vinst: trevligt litet paket som kommer med posten
Alla tävlingsdeltagare laddar själva upp sitt bidrag i en egen forumtråd under forumgruppen "Allahjärtansdag-tävling" och kryssar i rutan "Aktivera betygsättning".
Som tävlande skall du alltså skriva ett nytt inlägg med ditt foto - ett inlägg per tävlingsbidrag -, aktivera betygsättning och välja grupp "Allahjärtansdag-tävling"!!!
Du får endast bidra med ett (1) foto. Se till att ditt bidrag har en "egen tråd" så att vi kan rösta på den. Glöm inte att rösta på både din och andras bidrag - det är jättekul!
Bild med högst medelpoäng i förhållande till antal röster vinner.
Ser också fram emot att se alla bilder :-) Det är så många duktiga fotografer på detta forum.
För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
Jag hoppas på många många flera foton… kom igen nu… tänk på att alla ska hinna rösta också *Ler* Och det är "bara" ca 3 veckor kvar innan tävligen är slut….
Så in mer era bidrag nu…
Jag vet ialla fall att jag kommer att vänta lite med röstningen tills flera bidrag har inkommit ;)
#3 - Ja, jag kan ju inte rösta för tillfället. Kan inte rösta på mitt eget, det vore lite partiskt :-) Mer bidrag!
Ja, verkligen. Mera bidrag!!!
hihi ska fota Nibbles nu!
Nä, jag kan inte..
Sorry