Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 801 ggr
[SarahOhrn]
0

Små möss söker nytt hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag försöker igen. Har en annons ute både här och på djurannonser i fokus. Men nu orkar jag inte rabbla upp hela annonsen igen utan ber er som är intresserade att kontakta mig via PM eller mail: Sarah.Ohrn@hotmail.com för mer info.

Det är små krullisar, både hanar och honor, väääldigt trevliga! En hona är helt underbar, lugn och go, går att ta upp hur lätt som helst ur buren. Dom andra är lite vilda men dom börjar vänja sig! :) Dom är inte rassliga av sig direkt.. Verkligen goa individer allihopa! I olika argentevarianter och två dove-pojkar. Födda 27 augusti.

Har även ett gäng äldre möss att sälja. Det är honor allihopa och dom är mellan 4-6 månader ungefär, väldigt trevliga även dom. I olika färger..

Alla möss har stamtavlor (är reggade i Svemus).

Jag är även mån om att dom kommer till bra hem och EJ som reptilföda. Dom ska få det bra, annars får dom stanna här hos mig. Så du bör ha läst på en del om möss, självklart inte kunna allt eller ens haft möss innan men viljan att lära och läst på en del. Jag hjälper även mer än gärna till vid frågor eller om nåot inte skulle funka i det nya hemmet så får dom komma tillbaka till mig, inte "slängas bort". :)

Priset beror på vuxna eller ungar och så vidare. Enligt överenskommelse! Då hemmet är viktigare än pengar men kommer självklart ta en summa då jag egentligen inte vill skänka bort möss.

Dom finns i Alingsås men kan transporteras till Göteborg, Falköping och lite runt om i västra götaland. Går även att fixa transporter via djurtransport i fokus. Eventuellt har jag möjlighet att transportera dem sträckan Alingsås - Mariestad - Örebro - Västerås - Gysinge - Valbo - Bollnäs strax innan jul. Och i Hälsingland kan jag transportera dem innan och efter jul i så fall.

[SarahOhrn]
0

En del har fått mindre lockar och en del är vääldigt vågiga och fina. Nu efter pälsbytet! :) Vackra små möss.

Ilandra
0

Kan du inte berätta mer om de äldre mössen? :)

[SarahOhrn]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av dom äldre är nog på väg att säljas så henne kan jag ta om sen om hon inte säljs. Men då återstår bara en tjej, en argente satin tjej som är väldigt "rasslig", gansk rädd  och nervös av sig men jättego när man får upp henne och jag tror att med mycket tid ägnat åt henne kommer hon bli supermysig. Problemet är att jag började lyckas men sen fick oplanerad kull osv och nu är det för många och jag måste rensa ur rejält! Hon kommer definitivt inte funka i min framtida avel då hon är så nervig men hon är väldigt vacker och mysig. Sitter ofta uppe på kanten i terrariumet och vill ut men när man öppnar blir hon ändå rädd! ;) Sen är hon uppe igen… Heheh! Glömde även nämna att hon har en berkshiremage och en pannfläck på ca 4 strån! ;)

Född i mars.

Jag skulle haft en till hona men hon dog häromdagen! :/ Tyvärr..

Alla är nybehandlade mot skabb också! :)

Här är en bild på henne, till vänster.

OneSound
0

Är dem svensk- eller engelsktypade?

Aut viam inveniam aut faciam

[SarahOhrn]
0

Dom är eng/sve men väldigt, väldigt lik engelsktypade. Stora och runda nosar..

Emmiiz
0

finns några vågiga kvar?