Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 182 ggr
Muszimba
0

God morgon torsdag 15 februari.

God morgon på er alla sängälskare  Hoppas att ni hade en trevlig dag och kväll igår med kärestan och familjen.

Jag fick en trevlig kväll även om jag var sjuk.
Jag blev bluden på Grekisk middag av min kille. Till förrätt var det Tzatziki med bröd och till varmrätt Gyros med pommes, sallad, tzatsiki och bröd. Jag fick följa med till restaurangen för att själv välja vad jag ville ha och sedan knatade vi hem och åt detta med ett gott rött vintill det och katte efter maten. Det var inte helt fel kan jag säga er.
Men vi hade åkt till Texas Long Horn Bar inne på Södermalm, Sthlm om jag inte hade varit sjuk.

Jag är jättenöjd med gårdagen då jag även pratade med nära och kära långt från mig och även mycket sms till vänner.

Hoppas att ni oxå är nöjda.

mandymoo
0

En lung dag … vaken natt pga av rygg ont. *ler* Idag blir det lika lungt - konstiga va *Ler* oavsett vad som är planerat så bort bort …. ska vila ryggen ordentligt nu. Tog värktablett mitt i natten så jag är lite groggy *Ler* … men det går över snart hoppas jag.

Tur jag har dottern som kan ta det mesta här hemma. Och igår visade jag min uppskattning genom att ge dom varsin nyckelring, det är ett hjärta som man delar på - jag har ena delen o dom den andra - så jag har 2 *Ler*…

Ska läsa idag har massor som bara ligger, man får passa på *ler*

Muszimba
0

Krya på din stackars rygg Mandymoo.

Bara slappa på du. Det har du all rätt att göra.

amaira
0

*Nöjd* smilie (som svar på Muszimbas första nlägg Flört)

Besvärlig ryggvärk du har Mandymoo smilie *skickar styrke-tankar*

Och så … Gomorron var det visst. smilie

ann_dam
0

Well Muszimba :D sounds like a good evening after all even being sick ;) are you better already?

And mandymoo, take care of your back, don't stress it to much :D

my boy came home with some flowers yesterday, we promised not to do anythin! But the boy at the tankstation told him to buy some for his girl Oskyldig

Elyria
0

Om alla hjärtans dag kan sägas att den var ungefär som alla andra dagar. Men när jag kom hem från jobbet stod det en tårta på köksbordet. Dottern älskar att göra sånt… Innan vi hann iväg till stallet för vårt veckobesök och min ridning tittade en granne in. Hon hade med sig en blomma - från hennes båda tikar till vår kära hanhund…

mandymoo
0

*ler* tackar … får nog skylla mig själv lite också … tar värktablett som är stark o sen känns inte ryggen så mycket o då gör man saker man inte ska ;) Har lovat mig själv att inte göra det idag ….

Mymlan
0

Idag är jag i stort sett sängliggandes :-(  till katternas stora glädje, de ska då ha kel. Sjuk började känna av detta i tisdag men bröt ut inatt ordentligt.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Lisaisa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är jag hemma och pluggar matte… Går lite segt så är lite väl mycket sittande framför datorn. Fy på mig!

Igår blev det en trevlig kväll, blev buffe på mitt favorit ställe. Älskar thaimat. Sedan fick jag en sånhär söt liten mus:

Rymdkanin
0

#0 Vilken mysig kväll det lät som :) Jag satt i telefonen med min pojkvän nästan hela kvällen och halva natten, men det var trevligt iaf :) Hade lugn dag igår, var hemma och sov nästan hela dagen frm tills onsdagsgruppen. Tänkte färga håret, men hade inte råd med färgen >__< Och idag försov jag mig :P

Muszimba
0

#4 Jag är inte bra ännu, men kan ju inte låta bli god mat när man blir bjuden. Jag dras med influensa med influensavärk, feber, frossa och förkylning på en enda gång.

Annars fick jag 2 söta påsar med gelehjärtan och chokladhjärtan av min kille. Han fick ett halsband med ett hjärta. Till det även en liten rosa nallebjörn att sätta i nyckelknippan.

Grodan
0

Jag åt romantisk middag på Grekisk restaurant i lördags, blev dock besviken på att de inte hade sjötunga….

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Ja men du var ju ialla fall ut o åt romatiskt ;)

Grodan
0

Ja, jättemys!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Avis *ler*