Mushane söker ett bra hem
Hej! Min mushane Nike letar efter ett trevligt ställe att flytta till. Han är född den 23 december 2009. Hans mamma Spöket är en brunvitfläckig liten tjej som är extremt social och väldigt trevlig, jag valde henne främst för hennes trevliga personlighet och utseendemässigt.
Pappan lånade jag från min skola där de har musuppfödning och jag valde honom för hans utseende (han är svart med vit mage och svanstipp) han var tyvärr inte så tam när jag tog honom och jag var lite orolig om jag gjort ett misstag med tanke på hur otam han var. Men han blev snabbt tam och trevlig även han så jag gjorde ett bra val även med pappan. Nike ser ut som en kopia av pappan, han är svart med vit mage och svanstipp. Han är tyvärr inte så tam, jag har inte hållit på så mycket med honom men med tanke på föräldrarna så tror jag att det går snabbt att få honom tam.
Han gick tillsammans med sin bror tills för några veckor sedan det gick jättebra tills de började bråka och slåss. Jag särade på dem men han var väldigt illa däran med alla sår som han hade. Han hade ett stort sår på ryggen som blödde länge efteråt eftersom han kliade upp det men det ser mycket bättre ut nu. Hans svans fick väldigt mycket stryk den också, nu har alla småsår läkt på den men någon mm av svanstippen är lite svart så jag misstänker att han kanske fick ett rejält bett där. Hans öron blev också lite trasiga, jag vet inte om de växer ut ordentligt igen eller om de alltid kommer att vara så.
Jag bor i trosa och har möjlighet att möta upp i södertälje och nyköping, om ni bor i eskilstuna, strängnäs eller västerås så har jag kompisar från min klass som kanske skulle kunna ordna transport. Ni kan få tag i mig antingen här på iFokus eller min hotmail som jag kollar ofta, zawna@hotmail.com.
Här är en bild på lilla Nike som jag nyss tog.
finns han fortf kvar så är jag intresserad..

Han är tyvärr inte kvar.