Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 249 ggr
mandymoo
0

Godmorgon lördag 17 feb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja jag tänkte att jag skulle passa på att säga godmorgon till alla som är uppe med tuppen, nu innan jag tar och försvinner ner i min säng för att för 10e gången försöka sova….

Är lite orolig för min väninna …. hon var så dålig igår och blev inlagd. Tyvärr för mig … men bra för henne är att det blev i Uppsala… bara lite långt för mig att sitta o åka varje dag. Men imorgon kommer jag att åka dit, bara måste se hur hon mår. Sen hjälper till med hästen istället tills hon är bra nog att börja göra saker själv.

Hoppas ni har sovit gott, att ni hade en trevlig fredagskväll. Och att lördagen bli bara så bra den kan bli.

Jag var ut på en promenad vid 22-tiden igår kväll o ångrade så att jag inte tagit med min kamera. Hittade så vackra träd, man såg kyrkan som ligger lite på sin höjd lysa upp ovanför trädtopparna… ja lite sånt där som man inte ser i dagsljus, och det hade kunnat bli fina bilder. Och jag hade fått testat min kamera … jo ja jag är lite kär i den *ler*

[mjuue]
0

God morgon! Eller för mej iallafall :P Jag vakande just ;)
Hehe.. imorrn ska jag till ikea! Ska köpa grejer till mitt rum.. och idag ska jag göra om mitt rum *förhoppningsvis* ^^

Mandymoo hoppas din väninna mår bättre snart :)

Elyria
0

Vi har haft vår "huvuddator" inlämnad. Fick tillbaka den med ny hårddisk - igen! Så idag sitter jag mycket vid datorn och försöker stoppa i så mycket som möjligt av det som fanns i den tidigare. Några bilder och annat är borta… Men nu har jag installerat den externa hårddisken som jag köpte före jul, men varit slö nog att inte installera förrän nu….

Varvar med lite musfotografering och hoppas få ut lite nya bilder på våra till salu-möss…

[mjuue]
0

Är nu sjuk :( Jättesjuk. Har 39 gradig feber.. började bli lite orolig så jag tog en alvedon.. men det har gått mer än en timme o febern har inte gått ner! Jättekonstigt :( Jag har frossa, fryser, svettas hela tiden :/ Sen så har jag jätteont i huvet.. men lite har gått bort när jag tog en alvedon. o så är jag jättekonstig i halsen…

mandymoo
0

malin hoppas du kryar på dig snart inte kul att vara så sjuk. För mycket skidåkning i veckan ;) (mammaNettan satte in där lite Wink))

Mi väninna mår inte så  bra… men snart så hoppas vi. Jag har ialla fall varit o mockat åt hästen - jo jag vet min rygg o den känns nu - men det får den göra… hästen ska ha mockat o hon måste känna sig trygg att veta att det görs. Och att någon hjälper till med hennes pass i stallet - vilket är ett ganska litet stall så dom andra skulle få åka flera pass om dagen annars.

Nu tittar vi på melodifestivalen… ja än så länge så är det ju riktigt bra *Ler*

[mjuue]
0

Tack så mycket! Hihi :P Tror faktiskt jag blivit smittad av en kompis xD

Jo hoppas kan man alltid :)
Hoppas din rygg blir bättre snart :) Kan ju inte hålla på för alltid :P
Kollar också på melodifestivalen! jo bra är det :)

mandymoo
0

Det är jätte många som åkt på ordentliga influensa…

[mjuue]
0

Jo jag tror jag också åkt dit :( Det här är värre än den influensan jag hade i julas..