Ädelstenskullen
åh vad söta! gillar Rubin…hon ser ut att ha så brett mellan öronen på bilden :P
haha aah.. hon kanske har det?..:P
Är Diamant - Fia tingad? :D Vart finns dom nånstans?
nej, eller nja.. inte direkt.. :P
jag har/hade planer på att behålla henne men har inte bestämmt mig..
men vi finns i nynäshamn. /sthlm
ingen är tingad.. än.. men det får göras, fast inte i tråden.. pm:a..:P
Om 2 dagar får dom flytta!! :D
Leverans klara idag!
Går att tinga.. pm:s mig!..:D
Vad har du till plan B? Det vill säga om du inte får sålt alla, med tanke på att du har en kull till som snart är leveransklara!
Den tråden är gammal och var till för kull nr 1, som inte blev av..
och dessutom skulle jag aldrig sälja någon såhär gammal som foder.. bara pinkisar
som inte blev av, du skrev ju att hon var smellfet! ;) men men, undrar bara hur du ska bära dig åt om du inte blir av med alla, det är väl inte någon som är tingad än + en hel kull till. Kan bli en hel del möss hemma annas. Du bör kanske kolla lite intresse anmälningar nästa gång du tar en kull innan du bestämmer dig för att ta kullen eller också börja redan när muslingarna är födda att försöka hitta hem.
Lycka till med småttingarna!
menade att det inte blev av att sälja dom som foder..
Jag har burar och plats så det räcker.. och kolla runt innan du snackar.. jag har skrivit att jag inte visste om parningen.. det var ett misstag.. men jag e glad endå!
Förlåt förlåt! Dumt gjort av mig att inte läsa allla dina inlägg innan jag kommenterar din tråd. Och jag menade verkligen inte något negativt. Jag bara undrade. förlåt..
Var bor du? Vi bor i Stockholm och skulle vilja köpa två nya tammösstjejer. Hälsningar tjejerna Jonson
Vi såg i tidigare inlägg att du bor i Nynäshamn. I skrivande stund lite oklart om vi kan ta oss dit den närmaste veckan. När är nästa kull till försäljning? Är alla i denna kull tingade? Safir och Rubin tycker mina tjejer var sötast. Hur kommer vi i kontakt med varandra? Tjejerna Jonson 
Jag bor i nynäshamn..
Nästa kull "planetkullen" får flytta efter 3 Juni.. Nu på torsdag.
Skicka ett pm så diskuterar vi där..
Rubin har en intresserad, men är inte tingad än.
Nu har Safir - Hanna och Bärnstens - ella flyttat till familjen Jonson i stockholm..:D
Hoppas dom får det bra! Lycka till!