Svart/tan flickor till salu!
Jag har två svart/tan flickor till salu! Det är två systrar som föddes den 11e januari i år efter trevliga och vackra föräldrar!
Mamma är Aurora, sv/t kh, eng
Pappa är Alladin, sv/t kh, eng
De är ej ställda, men föräldrar och syskon har gått bra i både standard och pet. Bl.a. tog en syster hem BIS 2 och en annan BIS 5 i standard på senaste utställningen. BIS 4 tog också Auroras bror hem, som också blev BIS 5 på SM i höstas och då också vann bästa hårlag (satin korthår). Av övriga syskon fick 6 st A-betyg på senaste utställningen och en syster fick AB.
Aurora har 3 A-betyg i bagaget och 2 PK i standard. Alladin har 2 A-betyg och 2 PK.
Dessa flickor är mycket trevliga, fast lite blygare än sina syskon. De trivs dock i handen och både tassdarrar och knastrar vid lite gos :)
Du kan läsa mer om dem och föräldrar/syskon på min hemsida.
De kostar 100:-/st och finns i Sundsvall.
Jag kommer också ta med dem till utställningen i Gävle den 6e juni, så de som är där får känna och klämma på dem!
Här kommer lite bilder. Först ut är en tjej som heter Blå fen.
Sista bilden! Hehe, gillar denna.. Gjorde lite ljud vid kanten av lådan hon fotades på och hon lade sig ner och tittade förundrat dit ;) Större bild Ser lite ut som att hon är rädd på bilden, men det kan jag garantera att hon inte var! Hon var snarare lite busig! ;)
Sedan har vi nästa tjej, Bianca!
Och sista! Matte fotade så länge så tll slut kunde denna dam inte hålla sig längre utan släppte ifrån sig en rad med gula droppar ;)

Underbart vackra färger! Verkligen lyser orange om dom..
Jättefina!!
#1 Tack :) Kul att du gillar dem!
Tyvärr bor ni för långt bort..:(
också var det honor.. jag söker just nu en eller 2 hanar..:(

Hade ju gärna köpt dem om jag inte precis köpt från Kent och Kerstin. De är ju så goa att pyssla med, minns dem från årsmötesutställningen.
Black/tan är så otroligt fina..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
har vart in och kikat på dom på din hemsida :) jättesöta tjejer :)
har faktiskt vart lite sugen på att lämna in en intresseanmälan, men det ser lite knasigt ut på musfronten hon mig just nu…
Fy fan vilka snyggingar… :O:O
Jag har deras ena syster här hemma, och hon är helt otroligt mysig! :)
Har även träffat två bröder till dom som var helt obeskrivliga! Kanontemperament på denna kull! :) Önskar jag hade plats för dom allihop, men det får nog räcka med en syster! :)
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus

Vilka fina möss
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Åh…vart kär i Bianca….synd att hon inte är texel eller långhår då jag har begränsat mig till detta nu…blir så mycket möss annars =)
Amor vincit omnia

Åh, gudars vad jag skulle vilja ha!!! Om jag bara hade bott närmare så skulle jag inte tveka en sekund!!! *kär*
Åh, det är ju just två sånna donnor jag har letat efter!
Bor i Katrineholm *suck* Ingen som ska åka hitåt, norrifrån?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Åhh, Bianca hon var söt. Jag som itne ens tycker om färgen annars. Men hon var söt. Henne får jag kolla närmare på i Gävle tror jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kul att många gillar damerna!
#5 Minns att du gillade dem! "Synd" att du redan hittat andra möss!
#7 Jag får ju fler möss framöver så hojta till när det ordnat sig på musfronten för dig! :)
#9 Bröderna är jag också riktigt kär i! Så otroligt mysiga är de! Är så nöjd med temperamentet i denna kull!
#12 De kan nog lifta ner till Stockholm om du kan hämta upp där? :) Dock så har de på utställningen företräde, vill helst träffa köparna personligen då det går :)
#13 Ja, Bianca är faktiskt riktigt rar! Du kan få klämma lite på henne redan hos Elin om du vill 

#14: Åhh, då kanske jag kan hugga henne redan där om tycke uppstår mellan oss :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jösses vad mycket undrebart det kommer finnas den här helgen…
-de är farligt vackra…
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

#14 ok, när är utstälningen?
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

#17 6/6.

Jag har en tjej från den här kullen! Underbar!
Älskar mina stora små vänner..
Oh shit :O They are so pretty ! 
Bianca är nu såld till Faxlin, hoppas ni kommer trivas ihop!