Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 1845 ggr
[mardahl]
0

Fuzzy o satiner mm till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fuzzy svenska, fuzzy spanskblodade, satinungar (hanar i svart tan och cinnamon, ej klara ännu) mm.
Bilder och priser på alla finns på hemsidan. Fler bilder finns om man vill ha på någon speciell.
Jag har bestämt att Jag ska ha satin o engelska, inte nakna av olika grad eller lurviga.
Så nu är "Till salu" på min hemsida uppdaterad: www.oopsmarsvin.se
Obs, inga vuxna satiner eller engelska är till salu, de är mina kelegrisar nästan alla.
Frakt kan troligast mot fraktpeng fixas till Stockholm 22/1 via marsvinsutställningen i Landskrona. Blir det aktuellt så kan jag kolla upp det åt er.
Jag är inte så ofta ute här på forumet, så ni når mig snabbast och enklast på mail privat: maria@oopsmarsvin.se
Bifogar ett axplock här från saludjuren från hemsidan.

[mardahl]
0

Spanskblodad fuzzyhane "Fjäril" kallar jag honom för då hans fläckar på ryggen ser så ut. Han är skarpare i färgen än vad fotot visar.

[mardahl]
0

Kullbror till Fjäril

[mardahl]
0

Också kullbror till Fjäril, det är alltså en spanskblodad fuzzybärare.

[mardahl]
0

Mormor är aby, av 10 i en kull med texel o långhår kom denna. Hon är satinbärare med, pappan är satin joker. Mamman beige texel.

[mardahl]
0

En kull enbart svenska fuzzy. 4 flickor och 2 hanar. Så klart inte klara på några veckor ännu.

[mardahl]
0

Spanskblodad fuzzybärare, annan mamma än andra kullen.

[mardahl]
0

Tre spanskblodade fuzzyhonor. Redan större än mina vuxna fuzzy fast de inte är 2 månader ännu. har päls, men i deras släkt ligger både fuzzy o fuzzy hairless.

[mardahl]
0

#1, #3, #4, #6, #7 och bebban med bläs i #5 är tingade om frakten löser sig :)