Vad har alla gjort idag då...?
…själv har man åkt till Heron City(En biograf/ett centrum) och ätit grekiskt…Mmmums
Vi var så trötta på julmat så vi tog bilen och åkte dit
När vi va på väg hem därifrån så var Ella(Min hund) kissnödig så hon lät super gulligt (När hon vill något så brukar hon låta så och det är såå gulligt)
Nu ska jag gå och städa hos mössen, som tydligen har blivit större, enligt min kompis
Det är ju ganska svårt att se om dom växer när man ser dom varje dag
Här har det varit fullt upp hela dagen med burstädning och fotografering.. Fota "ihopsättningar" medans gubben städar burar är sååå jobbigt 
Men nu är alla 30 burarna snart färdigstädade och det börjar lukta gott igen så då får man väl ta och gå i säng så man orkar ta nya tag i morgon.. Jag misstänker att hamstrarna vill ha rent dom med…. *mutter, mutter* 
Här kommer ett gulligt litet foto på våra nyaste små "marsipangrisar"
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Här har vi fyndat lite på rean och varit på middag hos min mor och far. Resten v dagen har vi slappat och njutit av en lat och skön söndag.
Mössen fick lite festfrukost i morse i form av osockrad fullkornsvälling. Extra mys med några ensamma hanar som vill bli kelade med. Och sedn har jag plockat in ett par honor som rymmer varje natt och sedan vill ha hjälp in i sin bur igen på morgonen när de ska sova. Tokfior!
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Åkte iväg en sväng till västerås för att spendera lite pengar men kom bara hem med massa gott till djuren och en ny toalåda till råttorna. Skulle köpa fodral och lite spel till min nintendo dsi tänkte jag men snacka om att det är urplockat i affärerna! Fanns nästan ingenting kvar på media markt… Inte ens roliga datorspel fanns det… Snyft
Här har jag fixat apelsinris till mig själv och tagit ut vörtlimpan ur frysen så snart ska det bli nattmacka i form av vörtbröd med julskinksskiva på. Mums! Mössen har fått lite apelsinris också. Har också kollat på DVD:n med Carola i Dalhalla och sett massa film. Lite latardag… :)
Imorgon blir det jultallrik till både mig och de. Lite sent men firade ju julen hemma hos mamma.

Igår upp för en stökig och härjig långfrukost, men härlig och ovanlig, för hela min familj var samlad, dvs mamma, pappa och Maja (schappe), storasyster, svåger och 3 barn, lillasyster, svåger och 3 barn plus Typra (storpudel). Sen smet jag ut och matade djur och hade hägnspring med hundarna, medan K plogade vägen ut så att gästerna skulle komma härifrån.
Så kasta i mig lite snabb minilunch, åka och jobba 3 timmar. Efter jobb 45-60 min arrangörsprat inför lajvet jag och syster arrangerar 15/1, sen hem. Lite arrangörssnack med deltagare på vägen hem, väl hemma mata alla djur, in i värmen, byta om till mjukiskläder, sopa av golvet (resten hade gäster och make fixat tidigare) värma på en stor tallrik lasagne, göra en stor skål popcorn, sen film. Avslutade kvällen med första stunden vid datorn sen förmiddagen den 23:e.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter