Bakgrund till bur/terrarium
Jag skulle vilja ha hjälp med att hitta en bild (i högupplöst format) som passar fint att ha i buren/terrariumet (jag har en stor "plastlåda" med gallertak som är väl transparent och börjar tycka det ser lite tråkigt ut, så funderar på att skriva ut en bild (i ungefär A3-storlek) på natur eller dylikt, som man får dela med sig och använda hur man vill (alltså tänk på copyright!) att sätta utanpå så det ser lite trevligare ut. Tycker det är dyrt att köpa en färdig bakgrund på djuraffären om jag skulle vilja byta och eftersom det ej är till ett riktigt terratium :).
Skicka gärna förslag på bilder till mig så blir jag glad :)!
http://elinalgotsson.blogg.se
När jag klippte bilder från en väggalmanacka o satte på baksidan av akvarium blev det jättefint. Kan ju vara ett tips. Väggalmanackor brukar finnas gratis på ica o andra ställen.
Eller så tar du en gammal. (Själv gör jag mina på Vistaprint med bilder på möss och råttor och sparar de gamla bilderna - de är ju små fina posters som jag kan hänga här o där för att smycka, om jag känner för det)
Jag har tagit några naturbilder och det är okej för mig att du använder någon av dem om du vill! Dock kanske det inte finns i den storlek du vill ha, och sen har jag mest vinterbilder, men ta dig en titt och se om du hittar nåt iaf! Men säg gärna till mig vilken du använder om du hittar nån som funkar!
Här är länken:
Beror lite på vad du vill ha för naturbilder. ;)