Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 812 ggr
Lupin
0

Taggmuslingar söker nytt hem

Nu är det så att det här beslutet inte var/är det roligaste jag varit med om. Men jag kan tyvärr inte ha kvar mina Taggmöss också kallade igelkottsmöss pga allergi. Hemska utslag, svidningar och rinningar i ögon och näsa. Varit till läkare och lämnat blodprover.

Men som ni kanske vet här så har jag inte hunnit med att ha dom små sötnosarna hemma så länge. Tråkigt nog, för fast vart man på engång. Dom är underbara.

Det är en hona med två små ungar. (Tjuvparning hade tydligen skett vid tidigare hem) Sen är det två hanar en vuxen och en yngre. Dom två hanarna går tillsammans och honan med dom två ungarna går tillsammans (troligen två pojkar).

Jag och dom små taggisarna bor i borlänge, som ligger i dalarna. Om intresset finns för dom små, så är det bara att skicka ett mail här eller till min mail: tomtegrisar@trollkotten.se Man får inte med någon bur tyvärr. Och taggisarna säljs till en symbolisk summa. Gärna killarna till samma hem och honan och ungarna till samma hem.

www.vovvensdagis.se

enbartmalin
0

Jag vill rekomendera dig att lägga in denna annonsen inne på exotiskadjur.ifokus också då vi har en del taggmus intresserade där inne. Det hjälper dig kanske att få sålt dom.
(Hoppas inte grodan misstycker detta inlägg)

Hälsningar Malin

[aammE]
0

*blundar stenhårt och byter sida*

Lupin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Tack för idén, det ska jag göra. :)

www.vovvensdagis.se

Lupin
0

Det är fortfarande 4st killar som söker nytt hem.

www.vovvensdagis.se

Grodan
0

#1 Nejdå, det är helt ok. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lupin
0

Tråden kan stängas.

www.vovvensdagis.se

Inlägget är låst för nya kommentarer