Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 2755 ggr
[Kamillah]
0

S: Lekplats (hus), burgaller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har lite grejer jag nu bara haft ett tag utan att använda och tänkte att kanske någon annan har användning för dem istället.

1. En lekplats jag använt till mina möss, inte använd sådär jättemycket men är lite smutsig pga spån och lite damm. Kan nog bara torkas av med en blöt trasa.
Prisförslag: (Nypris 250) 75kr?

2. Ett burgaller (mått:60x27cm) som passar mellandunor, köpte det för 100kr av någon djuraffär som råkade ha ett extra och jag har aldrig använt det. Kan tänka mig sälja det för 50kr.

Priset är inte så viktigt, vill mest bli av med grejerna bara :P

Måste hämtas i Tumba (Stockholm)! Finns kvar sålänge jag inte skrivit i annonsen att de är sålda.

Nali
0

oooh huset! <3 skulle gärna vilja ha det! Jag åker till stockholm den 24/1 men vet inte om mitt tåg stannar i tumba :/ ingen chans att du kan komma till centralen?

ajanki
0

Kamillah ska eventuellt ha en mus som jag har med mig samtidigt som du ska ha din, så ni borde vara på centralen samtidigtGlad

[Kamillah]
0

#1 Precis som ajanki skrev nu så ska jag kanske också vara på centralen samtidigt, så då kan jag ju faktiskt ta med mig det till dig :)

Nali
0

oh hej men vad bra =) Om du nu vill sälja det till mig (hehehe) hur mycket är det 100 kr?

[Kamillah]
0

#4 Jag ändrade till 75kr, tyckte det lät bättre haha. så 75 kr :) Håller det till dig tills på måndag och så får vi hoppas att min mus är leveransklar då så jag också kommer :)

#2 förresten, har du några nytagna bilder på tösen? :) skulle vara kul att se!

Nali
0

Tack tack! =)

ajanki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det här är taget i Fredags när jag installerade dom i deras nya bur, ville inte bråka så mycket med dom.

Inte så bra men lite ser du, ska ta nya nån dag.

[Kamillah]
0

#7 ojdå vad fluffig hon blivit :) sötis.

[Kamillah]
0

#6 Tyvärr så var inte min mus leveransklar imorgon, så jag kommer inte dit med huset så du vet.

Så huset är fortfarande till salu

Nali
0

oh well :) hoppas någon annan lycklig får köpa det isf!

Nali
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Bara för att jag är nyfiken, men finns huset kvar?

[Kamillah]
0

#11 Hmm jag hade ju svarat dig o.O Och ja, det gör det så jag puttar ^^

Nali
0

Åååh jag skulle vilja ha det >.< var bor du?

[Kamillah]
0

Tumba, stockholm :p

Nali
0

ska kolla om någon kan fixa transport till södermanland/östergötaland/örebro jag var i stockholm 11 mars och jag kommer nog inte åka dit sart igen :/

[Kamillah]
0

Ja gör det ^^

Nali
0

shit glömde säga till, men finns huset fortfarande kvar så kanske en vän kan ta det den 9-10/04

[Kamillah]
0

#17 jo det finns kvar, hör av dig bara.

Nali
0

#18 kan du ta dig till centralen på något sätt imorgon eller den 10onde?

[Kamillah]
0

#19 Nej, kan tyvärr inte det.. jobbar på vardagarna och brukar knappt åka in till stan på helgerna, det brukar inte vara planerat.
Tar lång tid för mig att åka in till stan så blir som en heldag om jag ska in dit och lämna något, så man får komma hit och hämta det om jag inte vet i förväg att jag ska in ett visst datum.

[Kamillah]
0

putt

Banankaka320
0

Köper huset om du vill skicka ändå Oskyldig

[Kamillah]
0

#22 Det skulle jag nästan kunna göra, vet dock inte vad frakten blir då, ligger iaf på 50-100kr isf..

Banankaka320
0

#23 Kolla gärna upp:)

[Kamillah]
0

#24 Vet inte hur jag ska kunna göra det, har inget att väga huset med

Banankaka320
0

#25 Gå till posten och fråga :)

Tiaran
0

undrar finns huset och burgallret kvar fortfarande? är lite intresserad av dem (huset mestadels dock) Tungan ute

[Kamillah]
0

#27 Jadå det finns kvar

Tiaran
0

jag vill gärna köpa dem av dig då :) ska vi ta resten i pm?

[Kamillah]
0

#29 Javisst, PMa mig :)

Nali
0

Kamillah, finns huset kvar? Isf du har inte planer på att åka in till centrum idag? Mian föräldrar är nämligen där idag

[Kamillah]
0

#31 Jag har en som är intresserad av huset och har typ lovat bort det till henne nu, men jag ska tyvärr inte till centrum idag.

Nali
0

#32 ok :)

Grodan
0

DHL och Schenker kan man kolla med också. De har ofta trevligare priser än Posten.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Kamillah]
0

Har bestämt träff med tjejen som skulle köpa allt detta imorgon så förhoppningsvis får jag det sålt =)

Grodan
0

Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Kamillah]
0

Allt är nu sålt! tråden kan låsas :)