Detta terrarium vill jag ha!!!!
Det är väl bara att köpa då! 

Gaaah….men det är för dyrt *gråterfloder*
Han ville ha 3500 för denna!!!

Det hade vart häftigt att ha.

Så jävla häftigt!
Men kan bli jobbigt att städa!
Älskar mina stora små vänner..

Så jäkla coolt, tänk att ha levande djur i soffbordet! 
Oj, jo visst ser det häftigt ut!
Fast … vilka djur skulle trivas att bo därunder… ?? När det börjar skrälla och dunsa av glas och tidningar och annat… Då behöver man börja vara varsam vid soffan, inte vildsinta gäster (barn osv), inga fester, inga andra djur som hoppar upp och intresserar sig (hundar, katter). Nää, som vardagsbordsbur är det nog itne det bästa, men den är klart läcker annars.

Var öppnar man den?
(Jag antar att det är små ödlor som ligger där och inte några gulnade bönskidor…?)

ser ut som geckosar eller nåt
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#6 Håller med om det där med oväsende.
Vi har ett glasbord i vardagsrummet och det ska ut för det LÅTER!
Så det här bordet blir nog inte så bra som musbur!

Ja, ja, jaaa va inte så negativa nu ;oD Jag skulle ju ha detta terrarium som endast det då. Inte ha det som vardagsrumsbord ;o)
Mina katter skulle ju älska att sitta ovanpå dagarna i ända och plira på töserna *S*
Bordsglaset är ju "locket" så att säga och det är ju hur enkelt som helst att rengöra. Töm innehållet i en påse. Dammsug resten. Torka ur det värsta med vatten och en ren trasa. Torka av med ytdesinfektion. Låt det lufta en stund. Fyll på med diverse prylar och vips…KLART ;o)

Ahaaa… Hade inte tänkt på det där med dammsugaren. ;)
Nä men det blir säkert superhäftigt! Lyllos dina katter! :P
Den var bra SNYGG !!! 
min kompis har liknande bur.. fast med träkanter och spotlights =) och brunttonat glas =)