Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 888 ggr
[aammE]
0

(s) Musungar GBG-STHLM-LULEÅ

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Till salu:
Svart fox, hanar 2st
Gul satin, hane 
Vit (svartögd) med fläckar satin, hane
Vit svartögd, hane

Gula honan har en tjej som är intresserad om jag inte behåller henne och den vita svartögda honan stannar definitivt. Glad

Kommer att åka från Luleå till Göteborg (4e Juli) stannar i b.la Stockholm. För att kolla om tåget stannar på din ort så går du in på http://www.sj.se/ och skriver in "Luleå" där det står "från" och där du tänkt hämta mössen i "till". Tågets nummer ska vara 91 (nattåg), avgå från Luleå 16:32 och inte ha några byten.

[aammE]
0

Foxarna är satin de med!

[aammE]
0

Knuffar upp denna, killarna vill fortfarande ha ett hem! Glad

goldenhamsters
0

Vad kostar mössen? Och vad är skillnaden mellan en guldhamster och en mus? Är lite sugen på möss, har aldrig haft det förut.

Fast nu frågar jag mest av nyfikenhet Flört

Mvh Alicia.

DeniceP
0

Oj. Skillnaden på guldhamster och möss är enorm! Vänta lite så ska jag leta upp en länk som jag tror kan hjälpa dig :)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

DeniceP
0
goldenhamsters
0

Det låter exakt som ett djur som jag skulle trivas med. Jag har två guldhamstrar som är väldigt smarta och kommer när man ropar. Verkar som de är lite "musaktiga" av sig.

Fast om jag ska skaffa det måste jag nog läsa på en hel del, kan ju mest fakta om guldhamstrar.

Mvh Alicia.

DeniceP
0

Finns toppenartiklar här på musifokus som du borde läsa igenom ;D Möss är underbara djur, tror absolut att du kommer älska dem!!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

[aammE]
0

#3 Tänkte ta 50kr för hanarna. :) Har själv guldhamster och jag ger dem samma mat, de kräver i princip samma skötsel också. Men som synwhore skriver så finns det massa toppenartiklar här på iFokus.

[aammE]
0

Tar 80kr för två hanar.

De kommer att vara avmaskade vid leverans också. Håller dessutom på att behandla alla med Baytril för tillfälllet så de är färdigbehandlade vid leverans, varken mamman eller ungarna har dock rosslat men behandlar dem efter som att jag har några andra som har gort det.

goldenhamsters
0

Om ett år så tror jag inte jag kommer ha tid för möss även om jag har det just nu. Fast jag är hur sugen som helst på möss, så i framtiden kommer jag definitivt skaffa möss. Då skulle jag nog vilja ha en mus som är texel, eller fick höra att det är när de har lockig päls. På guldhamstrar heter det ju rex och det är vad jag avlar på och det är ju så sött.

aammeE du har jättefina möss, men vill kunna ge mina djur den tid som de behöver. Så i framtiden kanske jag köper möss av dig när jag har mer tid Glad

Mvh Alicia.

[aammE]
0

#10 Det låter förnuftigt. Glad Man måste ju ha tid. 

Om ett år lär vi ha texlar till salu också (innan det också) de är mycket fina!

[aammE]
0

Har förövrigt en liten texeltös på axeln just nu, min mysmuskot. Kyss

goldenhamsters
0

#11 Åh, då kanske jag inte har lika många hamstrar och har plats och tid för möss Glad

Mvh Alicia.

ajanki
0

Kan du ta med möss åt mig från Stockholm om det passar för dom som har mössen??

Grodan
0

Finns det några nyare bilder på mössen?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[aammE]
0

#14 Ja, det tror jag att jag kan. Bara du kan hämta dem på centralen sen. :)

#15 Kanske! Får se om jag har tid att ladda upp.

ajanki
0

#16 Toppen!! Kommer inte jag till centralen så skickar jag sonen:)