Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 350 ggr
mandymoo
0

Varför ska det vara så svårt

att bestämma vilka möss jag ska ta med på utställningen den 22a ;)

Sitter här o nattugglar och gör lite som Elin skrev - ta ett block o skriv upp mössen - stryk sen en efter en… jo visst det var lätt att skriva upp massa namn - men sen när man ska stryka *ler*….

Det blir nog lottdragning till slut *ler*

amaira
0

Stryk inga!!!!! Kyss

Är det pengar som hindrar, så kan jag lägga ut!!!

Lisaisa
0

Jag får nog också lotta till slut… Fast jag gör tvärt om, tänker att det inte får bli för många och så skriver jag upp för få…

Vattnadal
0

KAN det blir för många? Förutom gällande plånboken då? JJag vill inte få in bara enstaka anmälningar av alla uppfödare (gäller även oreg uppfödare) utan vill ha flera. Jag vill inte ha ännu en utställning med 20-25 möss i varje klass. Vi är så pass många aktiva nu, med så många bra möss, att det i alla fall borde kunna dra uppåt 40-strecket, så att vi kanske kan närma oss de där 60-70 vi hade förr.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Lisaisa
0

Det är nog plånboken som avgör för mig… Men jag ska försöka välja ett par till som kan få utöka min lista något… Annars tror jag inte det kan bli för många, inte som det har sett ut på de senaste utställningarna iallafall.

mandymoo
0

#1 Nja tror att oavsett så måste jag stryka*ler*  kan ju inte ta med alla ;)

cosmonita
0

Jo några måste du stryka om du ska hinna med några av mina också FlörtGlad

Vattnadal
0

Hinna med, vi har väl en handler vettja!

Jag hann bara börja på min lsita, sen kom jag av mig. Får fortsätta på måndag, då jag ska skriva programmet. Först måste jag ju fixa mina egna anmälningar! Måste kolla med mamma hjur mycket jag får låna att ställa för oxå. Har nämligen inga pengar alls!

MVH Elin

[mjuue]
0

Handlern till utställningen, e det den du menar Elin? För isånafall är det jag :P

Vattnadal
0

Såklart det är dig jag menar! Du får springa rumpan av dig, Grodan, Anette, Therese och Tomas får jobba, vi andra kan sitta och fisa!Räcka ut tungan

MVH Elin

[mjuue]
0

Hahahaha xD :P Jo det är sant ^^

Grodan
0

åh, men jag vill också FISA!!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

#11 nehej du inget sånt när du ska sitta bredvid mig… du ska jobba o vara nyttig ;)

Grodan
0

tsss Räcka ut tungan

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️