Godmorgon lördag 21 april
Ja dan före DAN ;) och alla rusar runt o plockar ihop sina möss… nja så illa kanske det inte är förrän framåt kvällen …
Jag har varit uppe länge (ovanligt ;) o till stallet - blåste inte riktigt lika mycket idag med så kallt. Is på vattenbyttorna i hagarna och is på vattenpölar som var kvar sen regnet härromdagen.
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag och att solen snart värmer upp luften *Ler*
Kram
God morgon ^^ Astrött e jag ;P
Japp dan före dopparedagen *haha*
idag vet jag inte vad jag ska göra. Få tag i nån - göra nått.

en annan sitte rhemma och har värsta allergiska reaktionerna på de 3 testremsor som sitter på min rygg och kliar. GUD vad jag längsat till måndag då de ska plocka väcl dem >__<
Har distraherat mig med att städa mus och kaninburar och fixat nya möbler till mitt stora musakvarium (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

Jag har ägnat dagen fram till nyss (matpaus) med att stapla ved. Nu säger kroppen ifrån rejält. Ska fixa mat och vatten till alla djur, ta en promenad i skogen med Raksha och Vidar, där jag ska försöka suga i mig energi så att jag kan dammsuga när jag kommer hem. Krister får skaka mattor och sängkläder, och sen ska det äntligen få vara kväll, då jag måste packa inför imorrn. Gör gärna iordning boxar kvällen före, med namn i botten. Då behöver jag inte tänka klockan aptidigt (åker hemifrån 6.30) utan bara läsa på boxen, stoppa i rät mus och en kurkbit.
Ska fram på konsum å handla lite oxå, då jag ska fixa domarlunchen. Har så slut på pengar att det är slut på det mesta hemma oxå, så lite mat kan behövas. har lånat 500 kr av mamma för att klara morgondagen…
Vi ses imorrn!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Gokväll! Jag kom hem för en stund sedan. Har varit nere i Skåne över dan där jag hämtat två cuypojkar. Sitter nu i köket o tittar på dom. *ler*
Så jag känner mig ganska trött nu. Har varit jättekul! Himla kul att träffa uppfödaren o se hennes alla djur o prata djur! Men tiden gick för fort o jag missade nästan tåget hem. Men vi hann med, jag, Cozmoz o Cazper.