K: Flickmöss i olika färger
Vi har en hona som är brun och vit tillsammans med 2 vita möss (mamma och dotter på 7 veckor ca).
Skulle vilja ha 1-2 flick möss i olika färger =) Jag själv bor i Nynäshamn så dom ska finnas i Stockholm. Gärna bebisar.
Bor i Göteborg men att fixa transport är inga problem. Har en långhårig svart tan flicka till salu, hon är några veckor gammal. :)

vi finns i tyresö och har godt om unger hela tiden.
Ska se om min inneboende vill ha en mus också.. vi ha dom tillsammans =p
Kent: Har du uppdaterat sidan på sistonde över möss? Tänkte om dom som du har uppe om alla finns kvar eller någon är såld eller om du har mer sötnosar födda? =)
aammE: Har du bild på henne? Långhårig, alltså längre än en vanlig mus?

min sida med möss är ganska uppdaterat…finns flera unger som ska ut där så fort jag hinner.
åååhhh aammE va fin hon va!!
Vad heter färgen?
#7 Ja, hon är riiiktigt fin! Hon är en svart tan. :)

Aamme: vad har du för pris på henne? Kent: ja jag fastnade för dom med stora öron sen den svart vita! Heter det dumbo hos möss också? Har ju dumbo hos råttorna..
#10 50kr :)
Hur skulle du fixa transporten? Grymt sugen =) hur många veckor är hon? Har ju en mamma och hennes dotter, kan det bli knasigheter mellan ungarna och mamman då tror du?
#12 Kommer att åka till Stockholm för att hälsa på ett gäng vänner inom en snart framtid, annars så är det ofta folk som åker GBG - Stockholm som säkerligen kan ta med sig dem.
De är födda 7/7, alltså ca 13v gammla. :)

#10 nej vi säger inte dumbo…utan vi har olika typ på möss.
en svensk typ har små öron o kort svans och en eng. typ har stora öron o lång svans .
aammE: Ta gärna med henne då så ger jag henne ett hem =)
Kent: Vi är intresserade av möss hos dig också. Har du någon ny kull på g inom en snar framtid?

har en satin kull just nu
och 4 andra kull är klara okså.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gud va fina! Var har du din uppfödning??

#19 jg holder till i tyresö ( stockholm) men åker rundt på alla utställninger som är.

#5 Black tan färgen ser riktigt cool ut!

kent: mössen på din uppfödning verkar alla vara engelska. Är engelska möss vanligast?

#24 nej det är mest en korsning av eng o svensk…..man får fina öron o svans från dom eng typ och en bra livstid från dom svensk typ.

Hon var riktigt söt! Men jag hittar inte henne på din hemsida..

#27 men hon ska va där…kolla på till salu sidan sista mus på sidan just nu.
Tolvslaget och Tolvi agouti va extremt söta!
#21 den här blev jag kär i.. så vacker 
Kent: Finns det en möjlighet att komma och kolla på mössen som du har leveransklara?
Tror du att det blir problem att introducera dom till de andra tjejerna då det är mor och dotter?

#31 klart ni kan komma….jag har bäst tid fredag,lördag eller söndag.
jag tror inte det är problem att sätta ihop med dom du har…vi kan ta det när vi ses.
Ok lördag eller söndag blir perfekt för mig!
Vad har du för pris på dom?

mina möss koster 100,-/st då är dom reggat i svemus o har stamtavla.
du får pm med mitt tlf.nr.
Kent: Jag är Turboplingens inneboende, och jag föll för "Tolvan" & "Tolveri". Kan du möjligtvis ta fler bilder på de två tjejerna? :) Annars får jag kika på de när vi kommer. För jag vill ha två tjejer till mig själv, och Turboplingen ska väl ha en? Eller två ;)
Don't judge me, before you tried to walk in my slippers, on ice.

#35 har du fb dom har ett helt album där.
vad heter ni på fb?

#37 kent musmannen ivarsen
Men guuuuuuuuuuud så söta!!
Undrar om man kommer kunna hålla sig till att köpa en var =p tjejerna kommer bo i ett terrarium så plats finns det ju för fler.. Livsfarligt detta..

#39 hehe det kommer att blir ett svårt val for dig när du kommer hit…finns så mycket att titta på 
Är du fortfarande intresserad av min tan? :) Har nu två lediga svarta tan i den kullen, skulle egentligen ha behållt en men bestämde mig för att behålla en annan syster.
Har nya, bättre bilder på dem från idag.
Oroar mig för det
bäst att inte ha karln med sig för då blir han nog galen på mig!
Vi kommer nog på fredagen, medans ungarna är på dagis. Så vi kan kolla i lugn och ro. Om du kan på dagen?

hemma efter 12 på fredag
Ok perfekt, då ser vi till att vara i Tyresö vid 12 så hinner vi hem sen.
Vill gärna ha svar på mitt inlägg. :)
Men jag har ju svarat dig =D
Ta med dig henne när du ska till Stockholm så ger jag henne ett hem för hon va så gudomligt fin! Henne har jag redan räknat med i gänget! =)
#46 Ah, så glömsk jag är! X) v.44 blir det, vill du att jag lägger upp bilder på båda systrarna så kan du paxa en specifik? De är förvisso nästan snarlika.
Gör det om du vill =)
Så efter den 6e?
#48 Ja, efter den 6e. :)
Nr1:
http://i978.photobucket.com/albums/ae268/emmasundberg/DSC_6834.jpg
http://i978.photobucket.com/albums/ae268/emmasundberg/DSC_6837.jpg
Nr2:
http://i978.photobucket.com/albums/ae268/emmasundberg/DSC_6847.jpg
http://i978.photobucket.com/albums/ae268/emmasundberg/DSC_6842.jpg
Kunde ej bifoga bilderna direkt i inlägget.
Ååhh båda va söta!
Nr 2 ser lite busigare ut =p Tror nog det blir hon..
Då är hon tingad åt dig. :)