Bilder till Denice
Aaaw vad det var skönt i hjärtat att få se dem igen, de är sig precis lika haha!
Kiwi har alltid varit en mästare på att göra söta miner på bild! :)
Hoppas att du pussar en massa på dem från oss 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Oh my lord! Kiwi and Lady Gaga returnes…It's the end of the world…Dom är så sööööta! Jag dör av att kolla på dom gulliga sakerna, men haha! Jag har 3 st Kiwis här hemma just nu, o dom stannar här för alltid :)

Jisses, vilka sötnosar!
Finns ingen som Kiwi, usch så vi saknar henne här hemma!
Men Maya, hur är Lillan nu? Är hon fortfarande lika springig? Har hon naffsat något eller?
Ne, eller, jag antar du menar den brun/vita? Jag är så dålig på namn :P Hon är mer aktiv än Kiwi, men är framme o kikar när jag öppnar buren. Ingen av dem har naffsat eller så. Inget kraffsande när man håller i dem heller vad jag kan minnas. Tycker båda är trevliga!!
Ja Lillan är den brun/vita :)
Vad bra, här hemma var hon ganska vaktig i buren, men så var dom ju 5 honor också.. Hon hade tydligen naffsat Grodan i handsken på utställningen, så tänkte att det kanske var så att hon naffsade på nya människor. Här hemma träffade hon ju bara mig och Timmy :)
Aha ok. Ne det har jag inte märkt nått av alls faktiskt! Kanske blev annat när hon kom till ett nytt ställe?
Vilken tur :) Då blev det hyffs på henne till slut haha!
Hur är det med ljudet nu btw?
De flesta låter fortfarande tyvärr. Vet inte vad det kan va. Men alla är pigga iaf.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Usch :( Men, oj, då är det kanske försent att para Kiwi sen? Hon fyller ju trots allt 1 år i februari :/
Ja vi får väl se om jag vågar. Beror på om det ger sig eller inte innan vintern. Det ska ju inte va nån risk egentligen o para 1-åringar men.
Snälla fina Kiwi.
Får ju hoppas att det ger med sig, vill ju så gärna ha lite Kiwiblod (det lät sååå himla groteskt) till min avel sen! *håller tummarna*
Och eller hur Grodan, hon är såååå fin <3