Samla in pengar till SVEMUS?
Vill verkligen hjälpa till! Har ju jobbat mycket i olika föreningar (bl.a. ordförande för RBUF Luleå och valberedare i RBUFs styrelse) så jag vet ju att pengar ofta är ett problem när man vill göra kul saker i föreningen!
Har funderat på att nu under veckan när jag får hit min symaskin börja klura på lite olika djurtillbehör som jag kan knåpa ihop, kanske 5-10KR skulle gå till SVEMUS för varje såld vara?
Tänkte mig typ saker till möss, hamstrar, marsvin och kaniner. Kan även sälja småpåsar med nyttigt godis (typ torkade örter, grönsaker och frukter). Selar till kaniner kan jag sy också.
Kanske kommer igång till Januari - Februari.
Vad tror ni om det?
och till råttor
det är rätt många som köper hängmattor och hängtunnlar och diverse inredning till sina rådisar..
jag handlar gärna saker av dig till alla mina djur om en del av pengarna går till svemus! har funderat länge på att sy lite kul grejjer till djuren, men inte orkat (och är inte värst duktig heller).. så det blir till att handla istället 

jag vill ha hängmattor till mina möss…och gi gerna penga till svemus(och dig såklart) for det.
Kul att det verkar finnas intresse i alla fall! :D
min mamma vill verkligen inte betala för mina saker, via paypal. men jag ska skaffa ett bankkonto i januari, så varför inte :D
Kan kanske sälja på utställningar och sådant. :)
Kan kanske donera till tävlingar här på siten också någon gång då och då, hade tänkt ha tävlingar på min egen hemsida också.
Ja! Och till råttor, som Magda säger 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!