Gamla nr av HUSMUSEN?
Är det någon som har gamla nr av HM att sälja?
Jag blev av med många nr då jag lånade ut HM till en kompis och inte fick tillbaka alla så jag skulle jättegärna vilja få tillbaka dem.
Får jag några dubbla gör det mig ingenting då kan jag dela ut dem som pris i tävlingar här på mus-ifokus.

Jag har det, Grodan. Det pga att jag sitter på nästan 1 papperskasse med gamla nummer som sekreterare.
#1 Hoppas du har alla nr där! Det är en guldgruva, säkert den enda kompletta samligen förutom den på Kungliga biblioteket.

En del hos mig, om jag inte minns fel så finns det något kvar hos Diana efter musträffen hos Kent och Kerstin i våras då hon hade med sig till mig.
Stämmer, jag har massvis med humsmusar kvar. Som vill bli hämtade rätt omgående helst.

Om Grodan ska till utställningen kanske hon kan hämta dem. Om inte, ska du till utställningen, Diana?
Om jag kan kommer jag förbi en sväng, vet inte alls hur det ser ut än, det kan ändras ganska fort.
Ok, pratar ni om HM som ska till SVEMUS bibliotek eller HM som jag kan få köpa? LOL

Båda delarna. Jag ska ju ha dem hos mig, så om du ska till utställningen och ändå vill köpa några nummer. Om allt klaffar för er båda så kanske ni kan sammanstråla då ni bor nära varandra.