Vad har ni gjort idag?
Vad tyst det är här idag.
Vad har ni hittat på idag?
Själv har jag bara tagit det lugnt, rengjort åt djuren, försökt tänka på vad jag ska ta med mig på min resa.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag har varit och käkat lunch med en kompis i Farsta Centrum som ligger i södra Stockholm. Vi kollade lite i butiker innan hennes lilla10-månaders flicka skulle somna i vagnen och vi gick en runda i lite lugnare miljö innan vi skildes åt.
Sedan har jag gosat med muslingarna och käkat middag. Har nu TV-n på i bakgrunden och England har hunnit med 1-0 mot oss.

BLEV PRECIS 1-1!!!!
JIPPIIIIIIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fotboll= bra sömnpiller. Själv sitter jag nu bara här o är enormt uttråkad, läser bloggar på aftonbladet.

Jag gillar vanligtvis inte fotboll, somnar oxå gärna, men nu vid datorn gör det inget.

Ja jiiiippppiiiiii
Man får inte missa sveriges matcher… även om man inte tittar aktivt så kan man lyssna *Ler*
handlat mussaker :) Stegar, toalätt och sånt som behövs..

Vad har jag gjort… tagit en långsam promenad och sen 3 gånger gjort sjukgymnastik för knät … så nu gör det ont - igen *ler*

Jag stressade som vanligt på morgonen, och hann inte 50% av det jag skulle… Jobbade sen 11.20 till 19, kom hem, kastade i mig middag, roade hundar, pillade lite med djuren, städade åt lövgrodorna och flyttade in eldsalamandern till dem, medan K fipplade med nya datorn. Nu har jag precis micklat med de nya foton jag tog av bebbar imorse, och ska förslka peta in dem i mina till-salu-trådar här. Sen ska jag kvällskissa vovvar, läsa och sova.
Imorrn ska jag jobba igen, 10-18, måste handla lite efter jobbet, kommer hem, kastar i mig middag, roar hundarna en stund, kanske städar akvarierna, tittar lite på TV, läser och tar det lugnt.
SEN har jag en ledig dag, som ska ägnas åt att snabbstäda huset (springa runt och vifta på en dammvippa, plocka undan lite, dammsuga, skaka mattor, filtar och soffkuddar samt moppa golven. Efter det ska jag städa burar och pyssla med möss och råttor. Kommer att hinna med en långprommis i skogen, och kanske lite spår ed med.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

jag vet att det är fotboll nu sverige - england men jag e inte så fäst vid att följa wm.
så jag tog med mig busan ut o gick en liten runda nu när det e svalare ute om kvällarna. måste säga att det tar sin lilla tid att gå en promenad med en iller som ska undersöka allt! ja jag menar allt. man får gå några steg o stå o vänta på henne sen gå några steg o vänta igen hehe
undertiden vi var ute så hörde man många vråla så jag antar att sverige gjorde mål…

Nu vart det 2-1 till eng så nu tappade jag intresset lite *Ler*

2-2 *ler* så nu tittar vi igen ett tag
Jag har varit iväg med Frida till ridskolan för terminens sista ridlektion. Vi bor i Västerås men hon rider i Sala drygt 3 mil härifrån. Annars har jag bara slappat idag. Ingen fotboll för min del.

Och det är jag som är jag som är frida 
#12 Ridskola gick jag på då jag bodde i Karlskoga, kom till skritt o trav sedan när vi skulle börja galoppera så hoppade jag av kursen. Jag har inte hästintresset. Min dotter går på ridskolan här i Rimbo.
Jag har det senaste 1,5 dygnet haft otroligt svåra magkramper med diarré och kräkningar. Kul å veta va? 
Förmodligen matförgiftning. Nu händer detta lite för ofta i mitt liv och jag börjar undra vad det kan bero på.
Snart hoppas jag kunna äta lite ris, första målet på nästan 2 dygn.

Är du allergisk mot något?
Hoppas du kryar på dig snart …. sånt där är det värsta som finns
Åh Grodan, fy, stackare! Hoppas du är bättre nu, och att du snart får reda på vad som orsakar eländet.
Jag hade det verkligen jobbigt idag. Först och främst så kunde jag inte sova, jag försökte men det gick inte. Jag gick runt i legenheten, lekte med mlössen och tecknade…senare så snackade jag med min kompis på skype. Jag gick inte till skolan för att jag hade världens värsta ångest…Jag la i sängen och fick moljoner negativa tankar, jag höll på att dö liksom. Kl 1 gick jag till skolan för att jag mådde lite bättre då och jag hade utvecklingssamtal.
Jag var otroligt rädd för vad mina mentorer skulle säga, men allting gick jätte bra. Dom har inte sagt nånting negativ om mig. Jag fick reda på att jag är godkänt i alla ämne förutom idrott ( haha *LOL*), och att jag ligger på gränsen mellan G o VG i fysik, kemi, bild, har VG i hemkunskap, men dom har också sagt att jag kan nå VG i mååånga andra ämnen.
Har också skaffat en ny flickvän så just nu är allting perfekt igen :D
Städat burar, bakat bröd, städat, lagat mat och nu ska jag baka både lussekatter och kanelbullar!
Mvh Emma 81år