Hon gor mig galen!
Ruggig hon ser ut att vara i pälsen lite.. Kanske bara jag som tycker det.. Inte hud som lyser igenom pälsen?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Det ar mestadels ljuset fran blixten, samt att det var dagen efter hon och hennes sma vanner koptes som bilderna togs. Hennes pals ser dock prima ut nu… :) Och nej… Nar man ser henne IRL sa ser man att palsen ar nagorlunda beige-aktig. :)
Jag skulle tippa på att hon är en Bone/Blackeyed Cream och att den rostfärgade pälsen är pga att hon haft hudproblem eller något. Det kan även vara en putsfläck… En snorig mus som putsar en ljus päls kan missfärga pälsen med saliv, snor, tårvätska pga ett pigment som finns i det som ger "röda tårar och rött snor". Pigmentet heter porfyrin
#4 Tror du verkligen det? Hon har ingen nuvarande hudakomma iaf. Och vad jag vet ar hon inte snuvig eller liknande. o_O
Har ar en annan bild som visar lite battre. Onskar jag kunde fa nagon bra dar hon inte burrar upp sig eller sa, men hon gillar inte kameran (den ar stor och klumpig och laskig for en liten mus).
#5 haha… nädu, den bilden visar inte mycket…
Prova dagsljus…