Lite OT..Luktar kiss,,:)
Jag har precis gosat med mina hamstrar & möss & nu nästan stinker det hamster & muskiss om mig,,, Och snart lära jag ut med hunden på en kiss, bajs & dreggelrunda, men som tur är så gör han sina behov där han ska göra dom och inte på mig..:)
Vilka äckeldjur man har egentligen, är det några fler här som har sådana äckliga icke rumsrena djur som bara måste kissa in sin matte eller husse???
För många år sedan hade jag en honkatt som kissade in sitt revir på mig, hon & jag satt & gosade och rätt som det är ställer hon sig upp & vänder rumpan till & där blev jag duschad, blött varmt & gosigt, hmmm!!! Men sånt ska man ju ta som en komplimang sägs det även om det kanske inte känns så trevligt för stunden…)
Berätta gärna om era missöden med era djur,,, alltid kul att läsa om kiss & bajs, i alla fall ibland!!:)

Hihi, jag städade nästan alla burar i fredags, och tvättade händerna 2 gånger innan jag åkte hemifrån. Satt sen i bilen på väg till bilfirman i Uppsala och talade om för krister att det fortfarande luktade mus om fingrarna, inget jag ursäktade mig över när jag tog i hand med säljaren, hade nog missuppfattas. Särskilt nån timme senare när jag dessutom fångat 2 pullor (dvärgvaktlar) och hade både mus och oulla på fingrarna!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Har blivit ner kissad av "ny" köpta möss, men bara engångsförtéelser
Mina tjejer har kissat ner min laptop
Den luktade apa flera veckor! Nu tror jag den luktar mest om man stoppar ner näsan i tangentbordet…

Mvh Stephanie 

#1, Så kan det bli för mig med ibland. Att först har man städat & röjt upp inne hos djuren & sedan får jag för mig att jag måste nog på affären & kommer dit & känner att tusan vad det luktar muskiss och då är det ju oftast från mig själv det luktar , hmm, och det trots att jag har tvättat händerna några gånger innan jag gick till affären..:) Men jag har i alla fall klarat mig(tror jag) från att behöva gå ute & till affären med fågelbajs i tex håret eller ngt sådant, mina fåglar tycker nämligen om att sitta på mitt hår eller på axlarna..:)
mina möss kissar inte på mig, bara andras gör…

blir ofta ner kissad av mina mus ungar… hadde en grand danois på prov en gång o hon kissade i min säng, o de e ju ingen liten hund heller. tog 5 dagar att få sängen ren :P
Jag vart nerkissad nästan varje gång jag å mamma medicinerade tova, saga och lea. Nervösa kissmaskiner. Och Teo var duktig på att kissa ner folk när han var liten, ingen ville ta i honom för hans skvättande. xD
Småtjejerna kissar dock inte så mycket utanför buren, men bajsar en hel del. :p

#4 Fast jag oroar mig inte ett dugg över att jag kanske luktar av djuren, värre när jag kom på vad jag sa,m och vart han skulle tro att jag haft fingrarna om jag ursäktat att jag luktade mus, så jag höll tyst!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
här hemma luktar det nog mest iller - vad exakt det är med illern som luktar vet jag inte… inte bajs i a f, men kanske kiss? eller prutt? (fast min iller pruttar inte så mkt, eller så pruttar han diskret)
dock tycker jag väldigt mycket om illerlukt
det värsta som finns är däremot råttbajslukt… bara efter 3 dagar luktar det illa ur råttburarna… blärk… och den lukten i kläder påminner om stallukt - vilket inte heller är en speciellt trevlig lukt
Alla mina möss förutom Kentmusen, Fight och Bella kissar ALLTID på mig. Det är märkligt för att dom tre bor i samma tillsammans. Haha nä men möss är möss! Dom är väldigt speciella djur.
Här får det gärna kissas och bajsas på matte hur mycket det vill. Matte är så smart att hon har en hel drös slitna gamla klädesplagg som hon sätter på sig när hon kommer hem. ^.^
Tyvärr är det inte bara mössen och råttorna som pissar (faktum är att jag kan inte minnas att mössen nånsin pissat på mig…). Brukade ställa min laptop under sängen på kvällarna, men glömde skjuta in den en kväll. Just den natten sov syrran här med sin hund som har någon fix ide om att allting i just det rummet ska kissas på. Det var den datorn det… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?