Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 1096 ggr
Charlie2006
0

Hur många musungar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur många ungar tror ni finns i denna mage?. Hon är på dag 16 nu, om dom parade sig samma dag dom blev ihopsatta. Flört

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Jag har ingen aning, min första kull, så har inte riktigt koll på hur mycket magen växer dom sista dagarna.

8 stycken gissar jag på, för att jag tycker det är ett bra nummer Skrattande.

Min hemsida

//Frida

[Dominik]
0

Vet inte, kan bara gissa på att det finns 12-14 ungar i hennes livmoder.

ajanki
0
Exoticas
0

11 känns rätt på  något sätt =)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Viry
0

14 gissar jag pa :)

Apnea
0

13 tror jag på :D

Charlie2006
0

Hoppas inte på för många Foten i munnen, så alla får mat från mamman och har plats att växa till sig ordentligt. Glad Om det blir många finns det iförsig många att välja mellan.

Min hemsida

//Frida

kimky
0

tror på 9st små :3

[Dominik]
0

Har hon blivit större ?

Viry
0

#10 Min Anya blev inte betydligt storre forran dagen da hon fodde; hon gick fran att se ut som att hon hade svalt en liten kastanj till att se ut som att hon hade svalt ett paron. 14 sma musungar ploppade det sen ut. Tungan ute

Charlie2006
0

#10 Hon har faktiskt blivit större. :) Man undrar hur rund hon kommer vara på fredag, kändes faktiskt som magen växt bara från när jag tog fotot till igår kväll. Förvånad

Min hemsida

//Frida

ajanki
0

#12 Ja, jag tycker att dom brukar öka väldigt mycket dom sista dagarna, nästan så att man ser magen växaGlad

Charlie2006
0

Hennes mage idag. Nu har hon svalt en pingisboll tror jag allt. Tungan ute

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

-

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Någon som kan gissa på vilken dag denna tjej är i?, hennes mage har blivit större idag, så nog inte mera än 1 vecka kvar.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

9 stycken ser det ut att vara. :), om inga fler finns kvar i magen förstås. ;)

Min hemsida

//Frida

Mice
0

Tänk att så många får plats i den lilla magen. Kyss
Tycker det ser ut som tio..