heeej ... glad mus ägare nu
Ja som de står på stora texten så är ja en mus ägare nu oxå .. de är sååå kuuuul haft förut men när dom dog (naturligt) så vela ja läggat på is men nu tar ja upp de igen .. så du har ja 7 möss hemma yippie
Har ni några frågor så fråga på bara
Grattis till mössen!
Vart kommer de ifrån och har du några bilder? 

taaack .. dom kommer från en kompis.. oj ja vet inte hur ja ska lyckas ta bilder .. har du nå tipps hur ja ska göra .. kramar :D :D

Jag har döpt dom oxå de är 6 honor å en hane .. hihi

Så kul! Jag har också funderat på att skaffa möss igen.
(ps. Har du kvar Roxy?)

#4 Nä Hon Har Somnat :(

#5 Så tråkigt…
När? Blev hon sjuk?

#6 oj hon somnade för typ 3 år sen .. ja tyvär så vart hon de .. så hon fick somna ..

#7 Det är ju inte helt ovanligt, tyvärr. :( Beklagar. <3

<3 tack … har ett kort på henne i en tavla ^^ … snart kommer bilder på mössen så får ni veta namnen på dom å

om nån kan hjälp mig med färger va de heter .. plz

Så söta! Gillar särskilt Silver Spoon och Galaxy. :) Färger har jag inte så stor koll på (än).

Tack så mycket . Hihi
Här har du en färg artikel:
Jättefina möss.

haha, du hade kunnat få färgnamnen av mig knäppis om du frågat när du hämtade dem :)
de är söta i alla fall :) och trevliga framförallt. Så du kan gosa massor med dem :)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sorry #24 tängte ju inte på de då var ju så glad när ja hämntade dom

haha, det är lugnt :) Bra detatt du vart så glad över dem. De får det finfint hos dig :)
Audiatur et altera pars

#26 hihi ja ska försöka få tag på burar som du har sen ^^

fatta inte ur den där färg artickel .. hitar ju ingen som simulerar eller så är ja blind på möss färg

putt

omg omg ja har blive pussad av en mus på läppen .. fy va häftigt .. å den sitter i handen å tvättar sig .. sååå happy .. de är Star Catcher som ja pratar om btw
Grattisgrattis :D
Vilka söta möss 

#31 tack så mycket
De är jättesöta! Speciellt Silver spoon och Galaxy, vilka öron 

# 33 tack så mycket ^^ … kommer bli ungar efter dom så
Halloj villhailler! Trevligt att du har möss. Och dina töser är verkligen fina. Flera ser engelsktypade ut. Har de stamtavla?

ingen har stamm tavla #35
Jättefina möss!!!
Men såg längre upp i tråden att dom är från Faxlin och då har dom väl stamtavla?
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️

#37ja har ingen aning kan ju fråga Faxlin Skulle vara kul å ha på dom hihi . Grodan hur menas engelsk typade . Hehe
Stora öron och längre svans än vanliga svensktypade. Dom är större i kroppen med.

Ok då fattar jag hihi .

haha, klart man kan få stamtavla på dem. Men det var väl inte direkt planerat så :)
Men gumman. Du får nog komma hit en sväng till så får vi ta en liten kurs på typer och färg :)
Audiatur et altera pars

#41 hihi vart ja ju blyyg .. hihi men en sak kan ja faktist å de är bandade .. för dom har en vid band runt midjan