Mus iFokus

Mus

Etiketter: genetikfärgerhårlagteckningar
Läst 725 ggr
Velinga1984
1

Vilken färg har linn? :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I stamtavlan står det beige, Linn är alltså den ljusa och kommer ifrån Goldens. I stamtavlan står det bara att pappan är svart, och det är enda informationen. Kaffe är chokladmusen Tungan ute

[greywitch]
0

Vackra båda två Glad

Tyvärr kan inte jag färgbestämningar.

Toxxic
0

Jag har verkligen ingen bra koll, men är han inte lite väl grå för att vara beige?
Tycker för övrigt att Kaffe var urläcker :D

Magda
0

är inte den grå tickad? eller är det min skärm som gör?

[greywitch]
0

Ja han kanske är dove, de ska väl vara gråa om jag minns rätt. Glad

sen har jag fått lära mig att om underpälsen är ljus eller ljusare så kan han vara silver Skrattande men är den mörkare så är det dove i alla fall på en dove mus. men som sagt jag kan inget om färger mer än att se om de är vackra Flört

Linn? är det en han? jag skriver han för att du gjorde det ha ha ha

I alla fall jag tycker Linn är vackrast, men jag har alltid varit lite tvärtemot.

Magda
0

dove har röda ögon..

jag tycker att han liknar min "beige agouti" lite..

ajanki
0

Står det inte beige agouti? Eller det kanske inte finns att regga som, i alla fall sa jag beige agouti till gutke. Det är väl ungefär samma som falsk silver agouti som är väldigt beiga istället för silver.

[greywitch]
0

Ha ha ha ja men se där…jag sa ju att jag inte kan färger ha ha ha missade ögonfärgen totalt Förvånad

Velinga1984
0

nytt kort på Linn, det är honor Tungan ute

Velinga1984
1

#6 Tror att det bara stod beige, beige agouit kan säkert stämma. Hon har ljusare variant än min silver agouti.

Kort taget med blixt