Fynda bok på Tradera!
En av de bästa musböckerna på tradera, utlagd för endast 30 kr (jag betalade ca 200 kr för mitt begagnade ex):
http://www.tradera.com/Exhibition_and_Pet_Mice-auktion-44513913
Tack! Den ska jag ha. 
Vore konstigt om inte flera härifrån budade på den! Det är ett KAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!

Men så dum är jag inte så jag budar NU… då blir ju bara priset för högt .. jag väntar in i det sista .. lägger det bud jag kan tänka mig ge för saker… får jag den så kanon… har någon budat högre så - ja jag tyckte ju inte den var värd så mycket så då säger jag grattis till den som har den *ler*
exakt… en minut i midnatt… hehe
öh, men vänta nu… kolla priset nu!!!??? 

Ja snacka om att vara korkad i huvudet… bjuda så nu…

Om det är någon här så ber jag om ursäkt.. man anser att om man sitter flera dagar innan en auktion går ut o trissar upp priserna så där så är man antigen korkad eller så är det någon som hjälper till att bara få upp priset..

Kan ju vara ägaren till boken som inte vill att den ska gå så billigt. Det är ju tydligen ganska vanligt.
jag har varit så korkad… hihi

här i helsingborg?"! hmm
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/

#8 Jo det är för vanligt att dom gör så…
260 känns lite överpris… man bör nog kunna köpa den begagnat på amazon eller annan beg.bokhandel på nätet för mindre. Min begagnade kostade ca 200 inkl. frakt.
hittade några på amazon men priset??? 

Fantasipriser säger jag… för det ska mycket till innan man ger så mycket för en bok ….
Det var värst.
Den ska jag inte ha, så var det med det.
Jag bjöd 30 kronor som var minimipris, nästa gång (ikväll) som jag tittade var den uppe i ett hutlöst pris. Sedan tillkommer ju dessutom 40:- frakt.
Nog kan jag betala bra för en bra bok som jag vill ha, men så mycket vill jag inte ha den boken utan att ens ha blädddrat i den först. Farväl lilla bok…

Tänk att jag förstår dig amaira *ler*

Fynda *Ler* Den gick till slut för 401 kr…
Jaha, det var en bra affär för den som sålde boken.
Ska kanske börja sälja böcker på tradera… 

Ja - fast det gäller ju att ha rätt böcker också *Ler*