Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 730 ggr
Grodan
0

fars dag imorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

imorgon är det fars dag… alla mina hanmöss skall få var sin slips… nä… hehe

jag har aldrig firat fars dag, för jag har aldrig haft en far närvarande… hur gör ni som firar?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Vi brukar bjuda hem båda föräldraparen på middag, både till farsdag och morsdag.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

MP160
0

Skickar ett sms med texten "Grattis på fars dag!" i princip, vi har aldrig direkt firat varken fars dag eller mors dag :P

StillaSinnet
0

Jag har FYRA fädrer (heter det så?) att fixa och ordna till… barnens far, min svärfar min biologiska far och min far som jag växte upp med hos mamma. Vi delade på Christers firande till två dagar. Idag var det hans önskemiddag och en DVD som han hade valt. I morgon blir det traditionellt med kaffe på sängen, trisslott och en choklad ask. Svärfar får en trisslott, min biologiska far skickar jag en hälsning på FB för han är hos min bror i malaysia just nu. Sten, som jag växt upp hos tillsammans med min mamma, han får besök, en trisslott och en chokladask. Jag måste medge att det är ganska fantasilöst….

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Hyeonmu
0

Mamma har alltid ansett min far vara en hög med skit, så hur och om vi firat fars dag har varierat beroende på hur mycket hon kände ansvar mot mig och hur pass mycket pappa betett sig som en skit på sistone. Vilket som övervägt det andra, alltså. När jag var yngre kunde vi köpa en tårta, mest för min skull och äta ihop. Jag brukade göra nåt kort eller en kudde på slöjden (vilket, liksom, var allt jag gjorde på slöjden så han fick ju kuddar var och varannan dag…). Numera kan han ibland få en slips eller skjorta om vi hittat nån som bara var för billig för att inte köpa, hihi. ^^ I år fick han en tårta som vi skulle dela på idag, men han tog den och drog till Finland. =/ Skithögsstatus återupprättad.

Sen ringer vi alltid och grattar morfar tillsammans. =3

Hm… Jag tror det heter fäder. *Language nerd has spoken*

StillaSinnet
0

#4 om han nu är en sådan skit som du beskriver så ska han inte uppvaktas. Varför ens bry sig?

axilur
0

Min får inte ett skit av mig. Cool

/Anneli

StillaSinnet
0

Vad tråkigt det är att läsa att ni har så dåliga band till era pappor…jag blir lite ledsen Rynkar på näsan

enbartmalin
0

Jag har igen kontakt med min biologiska far sedan han gjorde klart att han inte ville ha mig i sitt liv.

Jag firar min mors sambo då han är och alltid kommer vara en riktig pappa.

Hälsningar Malin

[Thiah]
0

Jag skickar ett sms eller ringer. Bor ju i ett annat land så att träffas blir svårt + att jag är så dålig med datum så det blir alltid försent för ett kort. Vi firar dock inte dessa dagar i våran familj med mer än så annars heller.

Hyeonmu
0

För att han var helt fantastisk med och mot mig när jag var liten. Den bästa pappa man kan önska sig. Det hänger kvar lite mer än det borde. =/

#7 Ja det är tråkigt. ={ Jag har inga vänner med bra pappor och nästan alla jag känner har det dåligt i sitt förhållande till sina fäder. Jag har nästan gett upp hoppet på "pappaheten". Så det är skönt att se att några här verkar ha bra pappor. =3

Muszimba
0

Jag ringer till min far då han bor ca 50 mil ifrån mig.

ivanhoe81
0

firar aldrig sådana dagar, bara jul, påsk och födelsedagar, men jag är inte med på någon då jag är en erimit som inte trivs bland folk som inte har samma intresse som mig

Mona22
0

Lämnade några blommor vid graven idag. Firade aldrig fars dag innan men det är första fars dag han inte finns.